PeterSelie Geplaatst 27 Maart, 2017 Geplaatst 27 Maart, 2017 Op 27-3-2017 om 17:48 zei Asqr9: Ik moet nog maaaaaanden wachten op mijn nwe Niro maar die led verlichting lijkt me wel wat. Fijn dat jullie de info delen. Is er voor de lamp en de afdekkap misschien een artikelnummer? U vraagt en wij draaien. Echt 15 min werk mits je geen "kolenschoppen" van handen hebt. Afgelopen nacht mee gereden. Perfect scherp beeld, geen waaiers. Bij Zandbergen: LED.HB3 LED Lampset HB3 (6500k/3000 lumen) €189,= LED.KAP-90MM €17,55 per 2 4 Quote
Murrie78 Geplaatst 3 Juni, 2017 Geplaatst 3 Juni, 2017 Op 20-3-2017 om 05:58 zei HenkM: De originele lamp heb ik er uit gehad: HB3. Als ik de lampen binnen heb zal ik proberen een foto te posten. Deze heb ik besteld: HB3 LED Ik heb dezelfde lampen als HenkM besteld. Vandaag geplaatst. Mooi wit licht, vergelijkbaar met de dagrijverlichting. En dat voor 22 euro! Helaas wel het probleem met de niet passende afdekkapjes... HenkM, bedankt voor de tip! Hieronder de voor, tijdens en na foto. 1 Quote
Murrie78 Geplaatst 3 Juni, 2017 Geplaatst 3 Juni, 2017 En aanvullend nog een foto in het donker en het lichtbeeld met de nieuwe LED-lampen. Blij mee!!! 1 Quote
HenkM Geplaatst 4 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 Juni, 2017 Citaat HenkM, bedankt voor de tip! Graag gedaan. Met een gatenzaag heb ik het midden uit de kapjes gezaagd. Op de resterende ring heb ik de volgende 10.5 cm rubbers gelijmd: 10.5 cm koplamprubber (Let bij bestellen er op dat je de juiste maat selecteert) De zaak is dan waterdicht en genoeg ruimte voor de lamp. 1 Quote
SatJunk Geplaatst 24 Juli, 2017 Geplaatst 24 Juli, 2017 Op 20-3-2017 om 13:39 zei PeterSelie: Aanvulling op mijn vorige reactie. Ik heb contact gehad met Zandbergen (foto van Preston) en kreeg als antwoord dat de LED set HB3 getest is voor de Niro. Deze set kost €189,= incl verzenden en er wordt ook aan particulier verkocht. Wat ook eerder werd gevraagd.China spullen wil ik absoluut niet, al div. malen boot mee ingegaan. Inferieure kwaliteit. Geen China spullen moet ik je groot gelijk in geven wat een bagger.. Ik had een xenon set erin met ballasten die storen op de radio...vrouw werd gek.. Heb heel nieuwe set in laten bouwen alhier Ook een chinese dashcam B40-A118c vervangen voor een originele Viofo wat een verschil in kwaliteit vooral 's avonds. Nee nooit geen chinese troep meer. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.