Brab Geplaatst 12 Februari, 2017 Geplaatst 12 Februari, 2017 Hallo! Ik ben Brab, net lid geworden van Kiaclub.nl. De reden voor mijn aanmelding is de ingebouwde LG Navteq navigatie in mijn Kia Sportage uit 2012. Het Touch Screen werkt op het moment niet naar behoren. Wanneer ik de letter A wil selecteren dan pakt de navigatie de letter er onder, dit geld voor alle touches. mijn idee is dat het navigatie systeem opnieuw gekalibreerd moet worden, enkel weet ik totaal niet hoe ik in het kalibratie scherm moet komen. Heeft iemand hier misschien een idee hoe ik in het kalibratie scherm kan komen? Met vriendelijke groeten, Brab Quote
Fire69 Geplaatst 21 Februari, 2017 Geplaatst 21 Februari, 2017 Hey, Dat probleem heb ik ook sinds een paar weken Moet binnenkort toch binnen voor upgrade van de kaarten, ik ga het dan maar gewoon even vragen... 1 Quote
Willemfred Geplaatst 21 Februari, 2017 Geplaatst 21 Februari, 2017 Ik heb dit met mijn sportage 3 ook gehad, auto was 2 jaar oud en er is onder garantie een nieuwe in geplaatst Quote
Brab Geplaatst 22 Februari, 2017 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2017 Neem aan dat er dus geen mogelijkheid is tot kalibreren van het scherm? Quote
Willemfred Geplaatst 22 Februari, 2017 Geplaatst 22 Februari, 2017 Toen ik de dealer hiervan aanspraak, zei die meteen dat hij moest vervangen worden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.