kia_21 Posted February 16, 2017 Posted February 16, 2017 Ik heb even een vraag voor alle Rio/Kia rijders. Hebben jullie ook last van vette ruiten? Ik maak ze elke maand zowat schoon (met professionele reiniger), anders worden deze zo vet. Ik kan amper zonder Airco rijden, anders beslaan de ruiten heel erg. Zelfs op dagen zon regen. Ik ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn. Ik had het ook erg in mijn vorige Picanto. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Quote
ehombie Posted February 17, 2017 Posted February 17, 2017 Vettige ramen...nee. wel bij wat kortere ritjes en snel weer instappen na een boodschap ofzo. merk ik dat die wel eens wat sneller beslaat Quote
Derrek Posted February 17, 2017 Posted February 17, 2017 Maar zijn ze wel vet? Als ramen vet zijn dan zouden ze juist minder moeten beslaan; vocht houdt nl. moeilijk op vet. Ook wij hadden last van beslaan van de ramen (zowel in een Rio als in een C1) en hebben een vochtvreter in de auto's gelegd. Dit helpt aanzienlijk tegen het beslaan van de ruiten. We gebruiken deze Pikngi herbruikbare vochtvreters. Quote
Nieles Posted February 17, 2017 Posted February 17, 2017 Als je airco altijd aantsat heb je sowieso wat meer aanslag op de ramen zitten. Regelmatig schoonmaken is dan ook aan te raden Quote
kia_21 Posted February 17, 2017 Author Posted February 17, 2017 Ik weet niet precies of het vet is, maar het is een soort vieze aanslag. Met schoonmaken is het weg, het komt alleen best snel weer terug. Vandaar de vraag of jullie daar ook zo last van hebben.Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Quote
Murcielaygo Posted February 17, 2017 Posted February 17, 2017 Ik herken het wel, mijn Picanto heeft dat ook. Maar ik wijt het bij mezelf aan mijn poets-gewoonten; ik ben niet zo'n poetser, zeker binnen niet.Daarom zie je na 5 jaar nog steeds de outlines van de raamsticker linksachter zien als de ruiten beslaan Quote
kia_21 Posted February 17, 2017 Author Posted February 17, 2017 Haha . Maar nu je het zo zegt. Ook aan de voorkant van mijn ramen. Langs de randen lijkt het net of het lekt of iets. Het beslaat in de hoeken ook rete snel. Ik blijf iedergeval wel bezig in mijn Rio, dat is voor zeker.Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Quote
Recommended Posts