pica07 Posted February 23, 2017 Posted February 23, 2017 Is het aan de hand van de foto te zien of er wat mankeert aan het uiteinde van de handremkabel? De moer en de kabels onder de bekerhouder zijn in orde. Quote
Wimis on Posted February 23, 2017 Posted February 23, 2017 Ik neem aan dat dit is op het moment van handrem erop ? Beetje meer info over de Pica en jezelf is iets wat we erg op prijs stellen ! Quote
pica07 Posted February 23, 2017 Author Posted February 23, 2017 Nee de handrem is hier niet aangetrokken. Zo zou het eruit moeten zien, ziet iemand het verschil tussen de twee foto's? Quote
Murcielaygo Posted February 23, 2017 Posted February 23, 2017 Mijn vraag; waarom vraag je dit?Verder zie ik VEEL verschillen in de foto's. Zoveel zelfs dat ik twijfel of de voorbeeldfoto wel van eenzelfde model is.Zo zie ik op de eerste foto een oog aan de kabel en bij de tweede steekt de kabel door de arm met een "tonnetje"? Er lijkt ook een andere beugel op de draagarm te zitten waar dan weer de remklauw of kabeltrein aan vast zitten. En ik zie aan de arm waar de kabel aan vast zit een tweede arm op de tweede foto.Nee, dit is volgens mij een ander automodel. Quote
Crum Posted February 23, 2017 Posted February 23, 2017 De picanto 1(SA) is geleverd met 2 verschillende soorten aansluitingen voor de handremkabel. De kabel ziet er zelf goed uit, vaak gaan de remklauwen zelf kapot, dit is zo te zien op de foto ook bij jou aan de hand. De handrem werkt zelf vrijwel niet en je kan hem hoog aantrekken. Quote
pica07 Posted February 24, 2017 Author Posted February 24, 2017 22 uur geleden zei Murcielaygo: Mijn vraag; waarom vraag je dit? Verder zie ik VEEL verschillen in de foto's. Zoveel zelfs dat ik twijfel of de voorbeeldfoto wel van eenzelfde model is. Zo zie ik op de eerste foto een oog aan de kabel en bij de tweede steekt de kabel door de arm met een "tonnetje"? Er lijkt ook een andere beugel op de draagarm te zitten waar dan weer de remklauw of kabeltrein aan vast zitten. En ik zie aan de arm waar de kabel aan vast zit een tweede arm op de tweede foto. Nee, dit is volgens mij een ander automodel. Klopt is idd een ander Picanto-model. Waarom; als ik de handrem optrek zet hij de wielen niet klem. Quote
pica07 Posted February 24, 2017 Author Posted February 24, 2017 Op 23-2-2017 om 19:12 zei Crum: De picanto 1(SA) is geleverd met 2 verschillende soorten aansluitingen voor de handremkabel. De kabel ziet er zelf goed uit, vaak gaan de remklauwen zelf kapot, dit is zo te zien op de foto ook bij jou aan de hand. De handrem werkt zelf vrijwel niet en je kan hem hoog aantrekken. De kabels onder de bekerhouder zien er idd goed uit. De haak op de remklauw beweegt niet als de handrem getrokken of omlaag is. Komt daar beweging in als ik de remklauw eraf haal en schoonmaak, of gewoon compleet vervangen? Quote
Crum Posted February 24, 2017 Posted February 24, 2017 Schoonmaken kan werken, maar we zien vaak dat ze binnen een jaar alsnog kapot gaan.. Quote
Recommended Posts