sloper1955 Geplaatst 19 Maart, 2017 Geplaatst 19 Maart, 2017 wat zijn jullie bevindingen van de achteruitrij camera van de Niro ik vind namelijk dat dat hij in het donker heel slecht is en meer verblindt dan zicht geeft is dit alleen bij mij of zijn er meer klachten over Quote
Ron Penguin Geplaatst 19 Maart, 2017 Geplaatst 19 Maart, 2017 Ik vind het wel meevallen. Beeld wordt wel 'korreliger'. Wat wel is, dat het lensje snel vervuild. Dat maak ik wel regelmatig schoon. Quote
Dutchman Geplaatst 19 Maart, 2017 Geplaatst 19 Maart, 2017 In vergelijk met mijn vorige auto's is het zelfs stukken beter maar Idd. zoals Ron ook al aangeeft regelmatig schoon houden.Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk Quote
Derrek Geplaatst 19 Maart, 2017 Geplaatst 19 Maart, 2017 1 uur geleden zei Ron Penguin: Ik vind het wel meevallen. Beeld wordt wel 'korreliger'. Wat wel is, dat het lensje snel vervuild. Dat maak ik wel regelmatig schoon. Heb dezelfde ervaring. Anders dan bij mijn Rio moet de lens bij de Niro regelmatig worden schoongemaakt. Verder prima. Quote
Jan58 Geplaatst 24 Oktober, 2017 Geplaatst 24 Oktober, 2017 Overdag is het goed. In het donker inderdaad wat korrelig,maar vind niet erg. Rij toch meest vooruit. Van de qashqai vond ik hem in het donker wel beter. Gr Jan Quote
ReneM Geplaatst 25 Oktober, 2017 Geplaatst 25 Oktober, 2017 Ik had er geen een ... Ben er dan ook best content mee. En zo af en toe even met je vinger langs het lensje is voldoende. Ook vind ik het zicht in het donker gewoon goed. Ik hoef echt niet te zien wat voor onkruid er tussen de straatstenen zit, maar gewoon of ik veilig naar achteren kan rijden. 1 Quote
sloper1955 Geplaatst 25 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 25 Oktober, 2017 Op Sunday, March 19, 2017 om 10:29 zei sloper1955: wat zijn jullie bevindingen van de achteruitrij camera van de Niro ik vind namelijk dat dat hij in het donker heel slecht is en meer verblindt dan zicht geeft is dit alleen bij mij of zijn er meer klachten over Quote
sloper1955 Geplaatst 25 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 25 Oktober, 2017 dan leg het waarschijnlijk aan mijn camera maar door de spiegeling verblind hij gewoon heb al geprobeerd met het kia logo af te plakken maar dat hielp ook niet zoveel moet een keer gaan vergelijken met een andere niro en kijken of die beter is Quote
ReneM Geplaatst 26 Oktober, 2017 Geplaatst 26 Oktober, 2017 Beste sloper, dit is wat ik zie in het donker... 1 Quote
sloper1955 Geplaatst 27 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 27 Oktober, 2017 bedankt voor de foto kan ik mooi vergelijkenen heb ook gelijk een foto van mijn camera gemaakt ik heb wel het vermoeden dat er wat verschil inzit ik veet niet hoe jullie er over denken maar bij mijn vorige auto (de Sportage) was hij een stuk beter Quote
sloper1955 Geplaatst 27 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 27 Oktober, 2017 (aangepast) dit is een foto van mijn camera ziet iemand het verschil bij mijn vorige auto de Sportage was hij in iedergeval veel beter 27 Oktober, 2017 aangepast door sloper1955 dubbel opgezet Quote
Specialmade Geplaatst 27 Oktober, 2017 Geplaatst 27 Oktober, 2017 2 uur geleden zei sloper1955: dit is een foto van mijn camera ziet iemand het verschil bij mijn vorige auto de Sportage was hij in iedergeval veel beter Je hebt met beide voorbeelden sowieso verschil in het omgevingslicht. De ene in een (donker) steegje en de andere in een straat met straatverlichting. 1 Quote
Gast Nirofan Geplaatst 28 Oktober, 2017 Geplaatst 28 Oktober, 2017 20 uur geleden zei Specialmade: Je hebt met beide voorbeelden sowieso verschil in het omgevingslicht. De ene in een (donker) steegje en de andere in een straat met straatverlichting. Op foto weerkaatst de achteruitrijverlichting sterk op geparkeerde auto. Verder ziet het beeld er hetzelfde uit als op mijn beeldscherm in het donker. Quote
sloper1955 Geplaatst 29 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 29 Oktober, 2017 ok....bedankt voor de info zal ik er maar aan moeten wennen alleen bij mijn vorige auto de Sportage was hij veel beter Quote
Jan58 Geplaatst 29 Oktober, 2017 Geplaatst 29 Oktober, 2017 Zie probleem eigelijk niet. Je ziet de auto die achter je staat. Neem aan dat je niet kenteken hoeft te lezen. Je hoeft er ook geen foto mee te maken om hem te versturen. Puur een hulpmiddel om je auto ergens veilig tussen te parkeren. Tis puur een hulpmiddel zo ook in de boekjes staat. Je mag er nooit op vertrrouwen!! Je kunt 3 dingen doen: Het accepteren. De achteruit rijverlichting aanpassen ( de wattage van de lampen verminderen als het mogelijk is) Of een Sportage kopen. Mens is ook gauw verwend met iets. En ach,ik kan me er niet aan ergeren. De meeste kilometers rij ik voorwaarts. 3 Quote
gjcvro Geplaatst 3 December, 2017 Geplaatst 3 December, 2017 Ik zit net de camerabeelden van de oprit terug te kijken, en het viel me wel op dat de Niro fellere achteruitrijverlichting heeft dan ik gewend was. Al voordat ik de garage uit ben is de oprit behoorlijk verlicht terwijl dit bij andere auto's nauwelijks te zien was. Wellicht dat je daarom ook sneller last hebt van deze weerkaatsingen. Dan heb je behoorlijke verschillen in licht en daar kan eigenlijk geen enkele camera goed tegen. Quote
henkderek Geplaatst 7 April, 2018 Geplaatst 7 April, 2018 Ik vindt het scherm ook veel te veel licht geven in het donker. Is er mogelijkheid om hem te dimmen. Quote
Louis Oosterveer Geplaatst 28 Juni, 2022 Geplaatst 28 Juni, 2022 Ik heb nu al 3 maanden problemen met de camera, bij de dealer zijn ze nog steeds aan het uitzoeken wat het probleem is., Blijkbaar ben ik de enige in NL die dit probleem heeft. De camera geeft geen beeld meer en meld dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de camera, morgen gaan ze weer een poging doen om hem te maken. ik ben benieuwd of ze na 3 x terug te zijn geweest wel een oplossing vinden . Quote
FreHo Geplaatst 28 Mei, 2024 Geplaatst 28 Mei, 2024 Ik heb sinds 2 maand het zelfde probleem met de camera Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.