Jump to content

nieuw!

Recommended Posts

Hoi, ik ben Zimon, en ingelogd om een probleem te zien oplossen op de pride afdeling.

Ik heb een 13glxi uit 1996 en rij er bijna zo`n twee jaar in, ongeveer 13000 per jaar. Ze is wat gedeukt en roestig maar ze rijdt heerlijk.

Ik keek op dit forum om te zien of iemand een lagerprobleem heeft zoals ik.

Welkom op het forum!

Hopenlijk blijf je wel iets langer dan totdat het probleem opgelost is?

Ik wens je in elk geval veel lees en postplezier en nog meer fijne, veilige km's met jouw ride.

Er zijn meen ik een aantal Pride rijders hier op het forum, dus er zal vast iemand zijn die antwoord kan geven op jouw vragen.

Groeten,

Peter

Welkom op het forum!

Hopenlijk blijf je wel iets langer dan totdat het probleem opgelost is?

:mrgreen:Zeker, heb nog problemen zat haha, trillende remmen en jankende snaren. Maar daarnaast is zo`n forum best gezellig en handig. en nog steeds blijf ik tevreden over mijn Kia.

Ook van mij een geweldig hartelijk welkom op het gezelligste KIA forum van de BeNeLux.

Hopelijk worden al je vragen beantwoord en kan je dan nog meer genieten van je KIA.

hoi welkom hier ook namens mij.

wij hebben zelf ook een pride en daar zijn in het begin een wielager vervangen (2000), daarna nooit meer problemen er mee gehad dus al 9 jaar probleemloos. alleen die roest duivel is erg hardnekkig voor de rest een prima pittig wagentje.

groet ronald

• 6 months later...