zimon Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Hoi, ik ben Zimon, en ingelogd om een probleem te zien oplossen op de pride afdeling. Ik heb een 13glxi uit 1996 en rij er bijna zo`n twee jaar in, ongeveer 13000 per jaar. Ze is wat gedeukt en roestig maar ze rijdt heerlijk. Ik keek op dit forum om te zien of iemand een lagerprobleem heeft zoals ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Welkom op het forum! Hopenlijk blijf je wel iets langer dan totdat het probleem opgelost is? Ik wens je in elk geval veel lees en postplezier en nog meer fijne, veilige km's met jouw ride. Er zijn meen ik een aantal Pride rijders hier op het forum, dus er zal vast iemand zijn die antwoord kan geven op jouw vragen. Groeten, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zimon Posted June 6, 2009 Author Share Posted June 6, 2009 Welkom op het forum!Hopenlijk blijf je wel iets langer dan totdat het probleem opgelost is? :mrgreen:Zeker, heb nog problemen zat haha, trillende remmen en jankende snaren. Maar daarnaast is zo`n forum best gezellig en handig. en nog steeds blijf ik tevreden over mijn Kia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Ook van mij een geweldig hartelijk welkom op het gezelligste KIA forum van de BeNeLux. Hopelijk worden al je vragen beantwoord en kan je dan nog meer genieten van je KIA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 hoi welkom hier ook namens mij. wij hebben zelf ook een pride en daar zijn in het begin een wielager vervangen (2000), daarna nooit meer problemen er mee gehad dus al 9 jaar probleemloos. alleen die roest duivel is erg hardnekkig voor de rest een prima pittig wagentje. groet ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriklandsheer Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Mijn Pride is een helden bak! Ben ook nieuw op de KIA site om wat vragen over mn verwarming te stellen.. WEl belangrijk met dit weer! rij er 15000 km per jaar mee.. nu ook al 2 jaar. Ben tevreden.. er is niks mis mee.. enkel die piep verwarming Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Hoi Erik, het is beter even een nieuw voorstellingsdraadje te starten en deze ^ te verwijderen. Krijg je alle aandacht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts