Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

mag je trouwens wel zelf ergens anders je banden en/of velgen laten vervangen of worden ze dan ook boos ivm de garantie die eist dat ik alles bij de dealer moet laten doen??

Geplaatst
mag je trouwens wel zelf ergens anders je banden en/of velgen laten vervangen of worden ze dan ook boos ivm de garantie die eist dat ik alles bij de dealer moet laten doen??

Niet zo gek doen of beter gezegd jezelf gek laten maken tuurlijk mag dat het is jou auto en zo lang het door een bovag garage word uitgevoerd is er zowie zo niks aan de hand
Maar banden en dat soort dingen kun je gewoon laten uitvoeren dior een ander

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

Geplaatst

inderdaad gek laten maken is dan een beter antwoord hoor want ik kreeg nogal een uitleg bij de dealer die heel duidelijk was...al het onderhoud moet bij de kia vak garage uitgevoerd anders verlies je je garantie ook zelf dingen veranderen aan het interieur ed mag maar als er daardoor iets kapot is valt het ook niet meer in de garantie dus vandaar dat mij vraag toch niet heel raar is ;) maar bedankt voor je duidelijke antwoord....gaan we binnenkort eens shoppen :) 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...