Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste leden van deze club.

Ik heb een Kia Picanto uit 2012 benzine 51.0 kW (69 pk).

Mijn 2 vragen aan jullie zijn: 

Kun je de Picanto sneller laten lopen zonder dat je verbruik er erg achteruit gaat of je slijtage (sport uitlaat ?, lucht intake ,enz) ?

En heeft iemand ervaring met het pimpen met het uiterlijk van de Picanto want ik wil hem namelijk wat agressieve/sportive uitlaten zien (velgen,sport pook,sport pedalen ,enz).

Wat ik zelf al gedaan heb is: Lere stoer met bediening , leds onder de stoelen , gloss black vinyl in het interieur trim,subwoofer onder de stoel en nieuwe speakers,

Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Gr Rico

kia-picanto-jos-van-boxtel-0110.jpgAfbeeldingsresultaat voor picanto sport

• Like 1
Posted

pimpen ??? 

nee dat doen we hier niet :-):wink:

tis wel een rio maar toch 

mag je 3 keer raden wat er niet is veranderd aan deze auto :-) 

10372926_325139667642901_571293250146026

• Like 2
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Posted

vraagje aan de poster....waar heb je de speakers laten doen of zelf gedaan en welke heb je nu ??....ik ben super blij met mijn picantootje maar die boxjes is echt crap...uit mn telefoon komt nog beter geluid :P 

Posted
27 minuten geleden zei jupiler666:

vraagje aan de poster....waar heb je de speakers laten doen of zelf gedaan en welke heb je nu ??....ik ben super blij met mijn picantootje maar die boxjes is echt crap...uit mn telefoon komt nog beter geluid :P 

@jupiler666...... met alleen nieuwe boxjes red je het niet :no:, die standaard radio is ook bagger! Maar misschien heb je er al een andere radio inzitten, dat kan natuurlijk........

Posted

@Machlo ik heb er verder nog alles origineel inzitten.... ik heb niet veel eisen qua geluid...hiervoor in mn corsaatje ook gewoon radio/cd met leuke orginele boxen maar dat was super vergeleken met nu.... :( Verder wel tevreden hoor over de auto ;) 

Posted
11 minuten geleden zei jupiler666:

@Machlo ik heb er verder nog alles origineel inzitten.... ik heb niet veel eisen qua geluid...hiervoor in mn corsaatje ook gewoon radio/cd met leuke orginele boxen maar dat was super vergeleken met nu.... :( Verder wel tevreden hoor over de auto ;) 

Ik had ook weinig eisen......maar toch wel een minimum :yes:! Heb er nu een"eenvoudige" Pioneer dubbele din inzitten, geen dab. Wel Bluetooth. Kostte me niet de kop maar verschil is nu écht wel hoorbaar in positieve zin.

Posted

Die is ook met navigatie....dat zit er bij mij niet in :) laatste vraag...welke boxjes heb je erbij geplaats?? 

Posted
1 uur geleden zei jupiler666:

Die is ook met navigatie....dat zit er bij mij niet in :) laatste vraag...welke boxjes heb je erbij geplaats?? 

Nee, heb echt de meest simpele hoor, zonder navi, Pioneer FH-X730BT. Heb een TomTom op telefoon.

Ging mij puur om een ander geluid en dan is bijna alles beter dan dat er nu in zit. Heb achter twee Pioneers liggen, Pioneer TS-G1331I - 13 CM Speakers - 230 Watt.

Voorin twee eenvoudige tweeweg Caliber boxen van de mediamarkt. Echt eenvoudig alles maar stukken beter geluid, voor mij nu echt voldoende.

• Like 1
Posted

Heb die instaplijsten nu ook besteld. Bij mij zijn alle lampen in interieur LED. Dashboardkastje, kofferbak en binnenverlichting. Tevens kenteken. 

Staat wel mooi! 

Posted

waar bestellen jullie al die spulletjes?? ik kom wel eens wat tegen op alibaba maar daar heb ik dan mn twijfels nogal eens bij :P 

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

Nu heb ik dus ook LED kentekenverlichting aan gebracht,gewoon omdat ik het mooi vind.

Maar nu leesik weer dat dat verboden is.

In de wet staat alleen dat er kentekenverlichtingmoet zijn.

Weet iemand daar meer van?

Ronald

• 1 month later...