svennd Posted June 20, 2017 Posted June 20, 2017 Iemand die een betrouwbaar verkoopspunt kent voor een aftermarket armsteun voor de nieuwe RIO ? De meeste shops hebben er voor de RIO 3 en ik vermoed dat het dezelfde armsteun betreft maar ~80-100 euro is een sereuze gok ... De prijs voor een retail is gewoon waanzinnig, 307 euro. Alle info welkom! Quote
xtra40 Posted June 25, 2017 Posted June 25, 2017 het vinden van accessoires zal nog wel even lastig zijn omdat het model net op de markt is dus gewoon rustig door zoeken het komt vast wel een keer langs Quote
svennd Posted June 26, 2017 Author Posted June 26, 2017 Hey xtra40, klopt, mijn Rio staat nog op de boot we blijven zoeken! bedankt voor de reply. Quote
djendura Posted March 18, 2018 Posted March 18, 2018 Zeker! https://www.armsteunwinkel.nl/alle-producten/kia/rio-2017-/p-1/ 3 soorten. Quote
Freaky Posted March 25, 2018 Posted March 25, 2018 Ik denk niet dat doe gaat lukken. Bij de Rio 4 wordt de armsteun aan de stoel gemonteerd. Dus niet op je middenconsole. Heb zelf deze laten plaatsen op m'n nieuwe Rio 4 diesel. Quote
Dennizc Posted August 3, 2018 Posted August 3, 2018 En is het wat die aftermarket? zelf toch maar bij Kia een armsteun laten plaatsen. Blijkt inderdaad dat hij aan je stoel komt. Vind ik wel wat vaag. Op de middenconsole lijkt me toch wat meer volwaardig. Ook zit hij zo erg dichtbij Quote
Rox Posted August 3, 2018 Posted August 3, 2018 Bij de rio 4 zit hij behoorlijk in de weg van de riemhouder. De bijrijder had in de vorige enige moeite met vastmaken maar nu met de armsteun in de rio 4 mag ik nu 2 riemen vastmaken Quote
Erasmus Posted September 20, 2022 Posted September 20, 2022 De armsteun die aan de stoel wordt bevestigd is niet sterk: je kan er niet je zelf mee afzetten of verzitten. Puur om je arm op te laten rusten. Wel is hij fijn omdat hij mee gaat als de stoel wordt verschoven naar voor of naar achteren. De aftermarkt modellen rusten op de middenconsole en je offert er een losse spullen bakje voor op, wel is die steun steviger en soms ook verstelbaar. Op internet zijn er 3 types te leveren voor de Rio (nieuwe type 4), veel goedkoper dan bij Kia zelf. Quote
Recommended Posts