Goldy Geplaatst 16 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 16 Oktober, 2018 15 minuten geleden, de Hunter zei: je gaat ook niks horen, gaat geruisloos bij de eerst volgende onderhoudsbeurt. Naderhand moet je dr idd wel 3x voor tekenen. Ik heb toch maar ff gebeld. Mijn dealer gaat het uitzoeken Quote
Goldy Geplaatst 19 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 19 Oktober, 2018 Vandaag bij de dealer geweest. Gasklephuis is nu ook vervangen. De dealer vertelde ook dat ze vandaag een mail van Kia Nederland hebben gekregen dat er weer een terug roep actie komt. Een afvoerslang schijnt te vervangen moeten worden. Daar krijgen wij binnen kort bericht over werd mij verteld Quote
biancaa Geplaatst 19 Oktober, 2018 Geplaatst 19 Oktober, 2018 Alweer een terug roep actie, sjonge sjonge ben ik niet gewend van de Picanto dat hij zo vaak terug moet, Had je nog een motorupdate gehad? Quote
Goldy Geplaatst 19 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 19 Oktober, 2018 12 minuten geleden, biancaa zei: Alweer een terug roep actie, sjonge sjonge ben ik niet gewend van de Picanto dat hij zo vaak terug moet, Had je nog een motorupdate gehad? Geen idee. Daar is niks over verteld. Ik neem aan dat dit bij de eerste beurt is uitgevoerd. Verder deden bij parkeersensoren het niet goed meer en brande mijn bandensensor steeds terwijl ik geen lekke band had. Dit alles is nu ook weer opgelost. Quote
Gast Manne Geplaatst 19 Oktober, 2018 Geplaatst 19 Oktober, 2018 Mijn gasklephuis is al vervangen 3uur nadat ik de auto op naam had kon deze alweer met een slakke gangetje naar de dealer. De pikanto is van sep. 2017 heb deze aangekocht juli 2018. Quote
Goldy Geplaatst 20 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 20 Oktober, 2018 Bij het Rdw staat de nieuwe terugroepactie ook al vermeld. Binnenkort zullen wij dan wel een brief krijgen Quote
biancaa Geplaatst 21 Oktober, 2018 Geplaatst 21 Oktober, 2018 Hopelijk is dit de laatste terugroepactie Quote
Gast Nyther Geplaatst 25 Oktober, 2018 Geplaatst 25 Oktober, 2018 Dit gaat om de non-turbo modellen? Quote
Dave1972 Geplaatst 25 Oktober, 2018 Geplaatst 25 Oktober, 2018 Volgens mij beide maar zeker weten doe ik dat niet. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.