Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
15 minuten geleden, de Hunter zei:

je gaat ook niks horen, gaat geruisloos bij de eerst volgende onderhoudsbeurt. Naderhand moet je dr idd wel 3x :-) voor tekenen.

Ik heb toch maar ff gebeld.

Mijn dealer gaat het uitzoeken

Geplaatst

Vandaag bij de dealer geweest. Gasklephuis is nu ook vervangen. De dealer vertelde ook dat ze vandaag een mail van Kia Nederland hebben gekregen dat er weer een terug roep actie komt.

Een afvoerslang schijnt te vervangen moeten worden. Daar krijgen wij binnen kort bericht over werd mij verteld

Geplaatst

Alweer een terug roep actie, sjonge sjonge ben ik niet gewend van de Picanto dat hij zo vaak terug moet, Had je nog een motorupdate gehad?

Geplaatst
12 minuten geleden, biancaa zei:

Alweer een terug roep actie, sjonge sjonge ben ik niet gewend van de Picanto dat hij zo vaak terug moet, Had je nog een motorupdate gehad?

Geen idee. Daar is niks over verteld. Ik neem aan dat dit bij de eerste beurt is uitgevoerd. 

Verder deden bij parkeersensoren het niet goed meer en brande mijn bandensensor steeds terwijl ik geen lekke band had. Dit alles is nu ook weer opgelost.

Geplaatst

Mijn gasklephuis is al vervangen 3uur nadat ik de auto op naam had kon deze alweer met een slakke gangetje naar de dealer.

De pikanto is van sep. 2017 heb deze aangekocht juli 2018. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...