Murcielaygo Geplaatst 5 September, 2017 Geplaatst 5 September, 2017 Niet met de nieuwste Picanto, maar mijn TA uit 2011 heeft dit ook. Quote
biancaa Geplaatst 25 September, 2017 Geplaatst 25 September, 2017 Mijn picanto gt line titanium silver is gearriveerd in Nederland, volgende week kan ik hem halen Quote
Goldy Geplaatst 25 September, 2017 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2017 Leuk hoor. Ik rij er alweer drie weken in en ik weet zeker dat de Picanto jou niet zal teleurstellen. Het rijd echt geweldig. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 26 September, 2017 Geplaatst 26 September, 2017 12 uur geleden zei biancaa: Mijn picanto gt line titanium silver is gearriveerd in Nederland, volgende week kan ik hem halen Hallo biancaa, Mooi, het grote moment is bijna aangebroken! Ik geef het je op een briefje: je gaat genieten van je nieuwe Pica. Ik heb de mijne nu een maand en ben heel positief. Met name op de snelweg merk ik dat de wegligging van de Picanto generatie drie een stuk volwassener is geworden dan bij voorgaande modellen. Hou je het aftellen nog wel even vol? Groet van GG Quote
biancaa Geplaatst 26 September, 2017 Geplaatst 26 September, 2017 Uh nee ik kan niet meer wachten (heb al bijna 4 maanden moeten wachten) ik heb er wel spatlappen op laten zetten die zijn bij mijn huidige pica zo goed bevallen. Ik hoop dat mijn nieuwe pica een haaienvin heeft. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 26 September, 2017 Geplaatst 26 September, 2017 1 uur geleden zei biancaa: Uh nee ik kan niet meer wachten Ja, dat gevoel ken ik maar al te goed! Ik heb ook bijna vier maanden moeten wachten, maar het was alleszins de moeite waard. Ik denk wel dat je een haaienvin op de Pica zult aantreffen, want ik zie steeds meer GT-lines die daarmee zijn uitgerust. Ik ben daar best een beetje jaloers op, want ik moet het doen met een rubberen spriet. Maar ik heb dan ook geen GT-line, maar een automaat first edition. Wel een 1.2-motor (84 pk) net als jij krijgt en dat rijdt erg lekker! Quote
Jack_z Geplaatst 26 September, 2017 Geplaatst 26 September, 2017 Ik ben ook super tevreden over mijn nieuwe pica ! 1 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 26 September, 2017 Geplaatst 26 September, 2017 1 uur geleden zei Jack_z: Ik ben ook super tevreden over mijn nieuwe pica Dag Jack, De Pica ziet er patent uit! Wit met rode accenten, een prima combinatie. Mag ik een suggestie doen? Een rode wrap voor de spiegelhuizen. Hoe dan ook, ik wens je veel plezier en een heleboel veilige kilometers met de nieuwe auto. Groet van GG Quote
biancaa Geplaatst 26 September, 2017 Geplaatst 26 September, 2017 2 uur geleden zei Jack_z: Ik ben ook super tevreden over mijn nieuwe pica ! Mooie auto hoor, iedere keer als ik de gt line zie, wordt ik ongeduldiger haha. Wit met rood accenten blijft mooi Quote
bigwade Geplaatst 29 September, 2017 Geplaatst 29 September, 2017 Hey Jack, Mooi man. een witte... 1 Quote
biancaa Geplaatst 6 Oktober, 2017 Geplaatst 6 Oktober, 2017 Morgen kan ik mijn pica gaan halen!!! Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 7 Oktober, 2017 Geplaatst 7 Oktober, 2017 14 uur geleden zei biancaa: Morgen kan ik mijn pica gaan halen! De grote dag is aangebroken. Veel plezier vandaag! Quote
biancaa Geplaatst 7 Oktober, 2017 Geplaatst 7 Oktober, 2017 Hier is ze dan, helemaal happy met de auto!!! 2 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 7 Oktober, 2017 Geplaatst 7 Oktober, 2017 Hallo Biancaa, Mooie combinatie, donkergrijs met rood. Ik wens je veel plezier met de Pica en uitsluitend veilige kilometers! Morgen is het weer een stuk beter dan vandaag, dus geschikt voor een leuke tocht. Ik kan het op de foto net niet helemaal goed zien: heb je een haaienvin of een rubberen spriet? Groet van GG Quote
biancaa Geplaatst 7 Oktober, 2017 Geplaatst 7 Oktober, 2017 30 minuten geleden zei GreyGriffin: Hallo Biancaa, Mooie combinatie, donkergrijs met rood. Ik wens je veel plezier met de Pica en uitsluitend veilige kilometers! Morgen is het weer een stuk beter dan vandaag, dus geschikt voor een leuke tocht. Ik kan het op de foto net niet helemaal goed zien: heb je een haaienvin of een rubberen spriet? Groet van GG Een haaienvin gelukkig, daar ben ik super blij mee dat maakt de auto nog sportiever. Ik heb vandaag al wat rondgereden maar als ik cruise control erop zet en dan weer eraf haal dan blijft de boordcomputer leeg anders staat er het actuele verbruik. Als ik de auto af heb gezet en dan weer start krijg ik wel weer het actuele verbruik te zien. Beetje vreemd. Navigatie werkt super en de radio heeft een kraakhelder geluid (geweldig dat DAB+). 1 Quote
Wero Geplaatst 7 Oktober, 2017 Geplaatst 7 Oktober, 2017 Prachtige auto Biancaa , veel veilige kilometers Quote
Goldy Geplaatst 7 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 7 Oktober, 2017 Een hele mooie auto. En een hele mooie kleur. Het was zeker het wachten waard. Heel veel rij plezier Quote
biancaa Geplaatst 7 Oktober, 2017 Geplaatst 7 Oktober, 2017 Het was zeker het wachten waard, het is zo'n gaaf gevoel als je aan komt rijden en je ziet je nieuwe auto (met een grote strik) al stralend op de stoep staan haha. Ik ga ervan genieten hoor (dat doe ik nu al). Quote
Specialmade Geplaatst 7 Oktober, 2017 Geplaatst 7 Oktober, 2017 3 uur geleden zei biancaa: Het was zeker het wachten waard, het is zo'n gaaf gevoel als je aan komt rijden en je ziet je nieuwe auto (met een grote strik) al stralend op de stoep staan haha. Ik ga ervan genieten hoor (dat doe ik nu al). Heel veel rijplezier en veilige kilometers met je prachtige Picanto Gt line. Dat donkergrijs met rode accenten is een hele mooie combinatie. Geniet van je nieuwe aanwinst. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 8 Oktober, 2017 Geplaatst 8 Oktober, 2017 15 uur geleden zei biancaa: maar als ik cruise control erop zet en dan weer eraf haal dan blijft de boordcomputer leeg anders staat er het actuele verbruik. Dat probleem met de cruise control had ik ook. Maar het bleek eigenlijk geen probleem te zijn: als je de cruise control er af haalt niet één, maar twee keer snel achter elkaar drukken. Dan krijg je de normale boordcomputer-stand terug. Quote
biancaa Geplaatst 8 Oktober, 2017 Geplaatst 8 Oktober, 2017 18 minuten geleden zei GreyGriffin: Dat probleem met de cruise control had ik ook. Maar het bleek eigenlijk geen probleem te zijn: als je de cruise control er af haalt niet één, maar twee keer drukken. Dan krijg je de normale boordcomputer-stand terug. Oh oke dan ga ik dat proberen Quote
Goldy Geplaatst 8 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 8 Oktober, 2017 Klopt. Dat heb ik ook. Gewoon twee keer drukken. Als je 1 keer drukt kan je een snelheid invoeren. Je kan dan niet meer harder rijden dan de ingevoerde snelheid als je het gaspendaal indrukt. Eigenlijk een functie waar je weinig aan hebt. Quote
biancaa Geplaatst 9 Oktober, 2017 Geplaatst 9 Oktober, 2017 Dank je voor de reactie hoef ik het boekje er niet meer bij te pakken, jullie hebben gelijk 2 keer drukken. Ik moet echt nog wennen aan de koppeling, bij mijn oude picanto's was het als ik de koppeling een beetje losliet dat de auto dan al optrok nu moet ik de koppeling een heel eind loslaten voordat de auto wil gaan rijden dat is echt wennen. Kan dat bijgesteld worden zodat de koppeling sneller pakt of is het nu gewoon veel kilometer maken en eraan wennen Quote
Jack_z Geplaatst 9 Oktober, 2017 Geplaatst 9 Oktober, 2017 Dat was ook het eerste wat mij opviel toen ik ermee weg reed, maar nu 4 weken later ben ik er helemaal aan gewend geraakt Quote
biancaa Geplaatst 9 Oktober, 2017 Geplaatst 9 Oktober, 2017 Dan wordt het flink rondrijden haha, onze QASHQAI heeft dat ook maar daar rijdt ik eigenlijk nooit in. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.