Jeba Posted July 19, 2017 Posted July 19, 2017 Mijn dashboardverlichting brandt niet meer, zodat ik bij donker de meters niet meer kan zien. Alle symbolen bij starten en cruisecontrol doet het wel. Wat kan er loos zijn? Kia Sportage 2010 Quote
Specialmade Posted July 19, 2017 Posted July 19, 2017 46 minuten geleden zei Jeba: Mijn dashboardverlichting brandt niet meer, zodat ik bij donker de meters niet meer kan zien. Alle symbolen bij starten en cruisecontrol doet het wel. Wat kan er loos zijn? Kia Sportage 2010 Zekering of de dashboard lampjes. Ik zou eerst de zekeringen controleren. 1 Quote
Murcielaygo Posted July 19, 2017 Posted July 19, 2017 Heb je een dimmer voor je dashboard? Kijk die eens na. En anders idd de zekeringen, maar meestal doen dan aan minimaal 1 kant het stadslicht en achterlicht ook niets. 1 Quote
Jeba Posted July 20, 2017 Author Posted July 20, 2017 Dank voor de tip, dat van die lichten was idd het geval. Nog niet opgemerkt. Welke zekering zou ik dan moeten hebben? Quote
Recommended Posts