Jump to content

Gele rondjes op navigatiesysteem?

Recommended Posts

Posted
57 minuten geleden zei Robert de:

Ik kom er maar niet achter wat de kleine gele rondjes op de routes zijn in het navigatie systeem. Wie weet dat?

In de navigatie instelling staat dan tracking aan. Als je deze optie uitvinkt ben je de gele rondjes kwijt.

Posted

Volgens mij is dit het niet, de rondjes staan ook waar ik nog niet geweest ben en tracking is nergens in het navigatie menu te vinden. Bovendien; wat heb je er aan en wat kun je er mee?

Posted
1 uur geleden zei Robert de:

Volgens mij is dit het niet, de rondjes staan ook waar ik nog niet geweest ben en tracking is nergens in het navigatie menu te vinden. Bovendien; wat heb je er aan en wat kun je er mee?

Druk op het 'tandwieltje". dan navigatie en daarna scherm waarin je als laatste optie Traceren ziet. Doel hiervan staat: 

Traceren]: stelt in of de route gemaakt door het voertuig al dan niet gevolgd moet worden.
䳜 [Tracering resetten]: reset de gevolgde route door het voertuig.

• 2 months later...
Posted

Gaarne even opletten bij een post plaatsen dat je dit in het juiste topic deel doet hier stelt men zich alleen netjes voor zo als je al hebt gedaan :dup:

hier worden andere posten niet goed gelezen dus kan het wel even duren voor je antwoord krijgt 

heb deze dan ook even voor je verplaatst naar het juiste forum deel 

• 2 years later...