Robert de Posted September 12, 2017 Posted September 12, 2017 Ik kom er maar niet achter wat de kleine gele rondjes op de routes zijn in het navigatie systeem. Wie weet dat? Quote
Specialmade Posted September 12, 2017 Posted September 12, 2017 57 minuten geleden zei Robert de: Ik kom er maar niet achter wat de kleine gele rondjes op de routes zijn in het navigatie systeem. Wie weet dat? In de navigatie instelling staat dan tracking aan. Als je deze optie uitvinkt ben je de gele rondjes kwijt. Quote
Robert de Posted September 16, 2017 Author Posted September 16, 2017 Volgens mij is dit het niet, de rondjes staan ook waar ik nog niet geweest ben en tracking is nergens in het navigatie menu te vinden. Bovendien; wat heb je er aan en wat kun je er mee? Quote
Specialmade Posted September 16, 2017 Posted September 16, 2017 1 uur geleden zei Robert de: Volgens mij is dit het niet, de rondjes staan ook waar ik nog niet geweest ben en tracking is nergens in het navigatie menu te vinden. Bovendien; wat heb je er aan en wat kun je er mee? Druk op het 'tandwieltje". dan navigatie en daarna scherm waarin je als laatste optie Traceren ziet. Doel hiervan staat: Traceren]: stelt in of de route gemaakt door het voertuig al dan niet gevolgd moet worden. 䳜 [Tracering resetten]: reset de gevolgde route door het voertuig. Quote
Robert de Posted September 18, 2017 Author Posted September 18, 2017 OK, bedankt, ik heb het gevonden.... Zie het nut er nog steeds niet van in maar is uiteraard no big deal Quote
ruijtersfotografie Posted November 25, 2017 Posted November 25, 2017 Viel me op dat ik op de navi kaart gele bolletjes. Wat houden ze in? Quote
Murcielaygo Posted November 26, 2017 Posted November 26, 2017 Volgens je andere topic heb je een Niro, volgens mij was daar al eens een topic over. Dat dat de route-vastlegging is of zoiets. Quote
xtra40 Posted November 26, 2017 Posted November 26, 2017 Gaarne even opletten bij een post plaatsen dat je dit in het juiste topic deel doet hier stelt men zich alleen netjes voor zo als je al hebt gedaan hier worden andere posten niet goed gelezen dus kan het wel even duren voor je antwoord krijgt heb deze dan ook even voor je verplaatst naar het juiste forum deel Quote
Brat Pit Posted November 26, 2017 Posted November 26, 2017 Hiero: www.kiaclub.nl/topic/21594-gele-rondjes-op-navigatiesysteem/ Quote
ruijtersfotografie Posted November 28, 2017 Posted November 28, 2017 Niet gezien dat ik deze verkeerd geplaatst had. Quote
ruijtersfotografie Posted November 28, 2017 Posted November 28, 2017 Ik was zelf ook aan het zoeken wat het was. Zal morgen eens kijken. bedankt. Quote
KonaPeter Posted March 15, 2020 Posted March 15, 2020 Sinds mijn Hyundai Kona navigatie een update kreeg, heb ik ook gele stippen. Quote
Recommended Posts