Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Airco slaat aan in airco-uit-stand

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Is iemand bekend met dit gegeven? Als ik in de handbediende stand met de airco uit rijdt, gaat af en toe toch de airco aan (zonder dat het aircolampje gaat branden). Hebben anderen met een automatische klimaatregeling dat ook?

Lijkt mij niet gewenst. Dealer zegt dat dit gewoon is. Gezien mijn vraag aan jullie twijfel ik aan dit antwoord.

Geplaatst
5 uur geleden zei Ceed2Ceed:

Is iemand bekend met dit gegeven? Als ik in de handbediende stand met de airco uit rijdt, gaat af en toe toch de airco aan (zonder dat het aircolampje gaat branden). Hebben anderen met een automatische klimaatregeling dat ook?

Lijkt mij niet gewenst. Dealer zegt dat dit gewoon is. Gezien mijn vraag aan jullie twijfel ik aan dit antwoord.

Is het wel de airco of niet gewoon de fan onder de motorkap ? (voor de motorkoeling)

Geplaatst

Dank voor jullie reacties. Het is niet een automatische ontwaseming en ook niet de fan van de motorkoeling. Ik krijg af en toe een koude luchtstroom terwijl de airco uit staat en ook de automatische klimaatregeling uit staat.

Vraag aan Therwalt: jij hebt ook een systeem met climat control?

Geplaatst

Voel ke dan koude of warme lucht? Waar voel je die? Aan de onderzijde van het dashboard is af en toe koelere lucht te voelen maar dat schijnt vrij normaal te zijn bij xe Cee'd, ik heb nu al de derde Cee'd JD met climate control en xie hadden en hebben het alledrie.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...