Ceed2Ceed Geplaatst 22 September, 2017 Geplaatst 22 September, 2017 Is iemand bekend met dit gegeven? Als ik in de handbediende stand met de airco uit rijdt, gaat af en toe toch de airco aan (zonder dat het aircolampje gaat branden). Hebben anderen met een automatische klimaatregeling dat ook? Lijkt mij niet gewenst. Dealer zegt dat dit gewoon is. Gezien mijn vraag aan jullie twijfel ik aan dit antwoord. Quote
Cdebruijn Geplaatst 22 September, 2017 Geplaatst 22 September, 2017 Zou het een automatisch ontwaseming systeem kunnen zijn? Quote
Therwalt Geplaatst 22 September, 2017 Geplaatst 22 September, 2017 Probleem is mij (gelukkig) onbekendVerstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Quote
bigwade Geplaatst 22 September, 2017 Geplaatst 22 September, 2017 5 uur geleden zei Ceed2Ceed: Is iemand bekend met dit gegeven? Als ik in de handbediende stand met de airco uit rijdt, gaat af en toe toch de airco aan (zonder dat het aircolampje gaat branden). Hebben anderen met een automatische klimaatregeling dat ook? Lijkt mij niet gewenst. Dealer zegt dat dit gewoon is. Gezien mijn vraag aan jullie twijfel ik aan dit antwoord. Is het wel de airco of niet gewoon de fan onder de motorkap ? (voor de motorkoeling) Quote
Ceed2Ceed Geplaatst 23 September, 2017 Topic Starter Geplaatst 23 September, 2017 Dank voor jullie reacties. Het is niet een automatische ontwaseming en ook niet de fan van de motorkoeling. Ik krijg af en toe een koude luchtstroom terwijl de airco uit staat en ook de automatische klimaatregeling uit staat. Vraag aan Therwalt: jij hebt ook een systeem met climat control? Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 23 September, 2017 Geplaatst 23 September, 2017 Voel ke dan koude of warme lucht? Waar voel je die? Aan de onderzijde van het dashboard is af en toe koelere lucht te voelen maar dat schijnt vrij normaal te zijn bij xe Cee'd, ik heb nu al de derde Cee'd JD met climate control en xie hadden en hebben het alledrie.Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk Quote
Ciel52 Geplaatst 2 Oktober, 2017 Geplaatst 2 Oktober, 2017 Is dit niet vanwege de automatische ontwaseming? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.