Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

instap verlichting met kia logo op de grond

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik zag laatst een kia (welke weet ik niet) en die had onder de spiegel een lampje en die projecteerde het kia logo op de grond.

nu is mijn vraag is dat er ook voor de niro? en hoe kom ik hieraan?

Geplaatst

Heb dit setje eens gekocht voor een Kia Rio.

Volgens de beschrijving zou dit onder in je deur moeten worden gemonteerd. In de spiegel kan ook, maar het grootste probleem is de bedrading die je dan moet trekken (voedingsdraad via deurschakelaar) en zoveel werk had ik er toch niet voor over.

Het is wel zinvol als er al een instapverlichting in je portieren zit, dan kun je dit er zo bij aansluiten. Maar dat had de Rio niet.

Geplaatst
Op 19-10-2017 om 08:35 zei Derrek:

Heb dit setje eens gekocht voor een Kia Rio.

Volgens de beschrijving zou dit onder in je deur moeten worden gemonteerd. In de spiegel kan ook, maar het grootste probleem is de bedrading die je dan moet trekken (voedingsdraad via deurschakelaar) en zoveel werk had ik er toch niet voor over.

Het is wel zinvol als er al een instapverlichting in je portieren zit, dan kun je dit er zo bij aansluiten. Maar dat had de Rio niet.

okee dankje wel. dan ga ik het ook niet proberen

Geplaatst
Op 22-10-2017 om 18:47 zei gjcvro:

Denk toch dat dit ook een probleem gaat geven. De voeding moet immers via een of andere deurschakelaar anders blijft het branden en zijn je batterijtjes zo leeg.... 

En om elke keer je deurbekleding los te moeten halen om batterijtjes te vervangen daar zit je ook niet op te wachten.

Geplaatst
ik heb niet in detail gekeken, maar ik vermoed dat er ook een Schakelaar ingebouwd is, en je plakt het op de bekleding.

De lamphouder wordt aan de binnenzijde tegen de deur geplakt en een magneetje moet er onder op de dorpel worden geplakt.
Er zit een magneetschakelaar ingebouwd.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Geplaatst
1 uur geleden zei Dudeljo:

De lamphouder wordt aan de binnenzijde tegen de deur geplakt en een magneetje moet er onder op de dorpel worden geplakt.
Er zit een magneetschakelaar ingebouwd.

OK, dus dat is de oplossing. Op zich wel slim bedacht, maar iedereen moet zelf bepalen wat hij van deze constructie vindt en hoe dat er uit ziet....

• 2 jaar later...
  • 2 weken later...
Geplaatst
Is er wel iemand die een aansluitschema heeft ??
ik wil het toch gaan proberen !

Het is mij toch gelukt ! Was niet moeilijk om te monteren. Echter wel een aansluitschema gekregen van de Kia dealer!! 7942c585b9336a02ba00d6a86c3b180e.jpg78760c9488c9bfdb34dc2c41c2e837a4.jpg6e117f276a6285cad9e7b62532dbea7d.jpgbf366a34305c605661cc0a1c1aaa5587.jpg01e973919b7ce8e8ef6b11771ef220f1.jpgcdd62f1a5a7fb9095851e65ba4ebc4a5.jpg1448a442f2fb879b9cbedd06e59f56a0.jpg53d51914113a0468ee1c5497c4fc63c2.jpg073b6aec4bc5187b94ba6e8d69f1a512.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst

Mooi dat het gelukt is, dan werken ze dus niet op batterijen. Ik hoop wel dat je de aftakkingen hebt gesoldeerd ipv met deze aftakblokjes, want die dingen vragen om problemen op de langere termijn...

Geplaatst
Mooi dat het gelukt is, dan werken ze dus niet op batterijen. Ik hoop wel dat je de aftakkingen hebt gesoldeerd ipv met deze aftakblokjes, want die dingen vragen om problemen op de langere termijn...

Uiteraard!!! Om nog eens alles uit elkaar te halen was geen optie !! Toch heb ik bij de achterdeuren een extra stroom kabel moeten trekken ! Dit met een zweef zekering er tussen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...