BsCremers Geplaatst 31 Oktober, 2017 Geplaatst 31 Oktober, 2017 hallo iedereen. ik heb sins een halfjaar een kia picanto uit 2006. ik heb sins dien graag in deze auto gereden. alleen heb ik het veel voorkomende probleem dat de startonderbreker soms hapert. ik had op het forum gelezen dat dit niet zo erg is en dat je met een paar keer proberen het probleem kunt oplossen. maar nu is het probleem bij mij zo erg dat hij mij soms een half uur laat staan zonder de startonderbreker uit te schakelen. nu is mijn vraag aan jullie. kan ik de startonderbreker in zijn geheel uitschakelen dat ik dat gedoe niet meer hoef te hebben? zo niet, kan ik dit probleem zelf oplossen door het contactslot te vervangen. of kun je ook alleen de ring vervangen? moet ik naar de dealer om die ring opnieuw te laten inlezen. als ik dit zelf kan oplossen door onderdelen te vervangen? waar kan ik het nieuwe onderdeel kopen? en op welke naam kan het het onderdeel via internet vinden? een hele hoop vragen maar ik stel ze maar gewoon in 1 keer. dan dat ik daarvoor in de plaats maar steeds loop de rommelen met de startonderbreker. Quote
Crum Geplaatst 31 Oktober, 2017 Geplaatst 31 Oktober, 2017 Startonderbreker is niet uit te schakelen of te omzeilen. Het is voldoende om enkel de antennering te vervangen, inleren is niet nodig. Quote
BsCremers Geplaatst 31 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 31 Oktober, 2017 en hoe kom ik aan een nieuwe antennering heb al op vanalles gezocht maar alleen maar twijfelachtige 2de hands matriaal Quote
BsCremers Geplaatst 7 November, 2017 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2017 oke heb het probleem gevonden. toen ik de antenne er uit had gehaalf om te kijken of ik een erienummer kon vinden of iets. heb ik hem nadat ik niks meer heb kunnen vinden weer terug geplaatst. en nu doet hij weet wat hij moet doen. toch bedakt vooor de reactie. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.