Wieldoppen
1 1

7 berichten in deze discussie

Aanbevolen berichten

Bij gebrek aan euro’s voor alu en banden maar eens een setje “sjieke” wieldoppen gekocht. Vastgezet met een tire-ripje, benieuwd hoelang ze erop blijven zitten.

26343D42-0D88-4F4F-8687-876E39ADF2EC.jpeg

B1F1918B-FAE0-4498-A510-E694DB3B9EA5.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ow dat ziet er echt goed uit!!!!!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei The_Blackbird:

Heel gaaf! Deze wilde ik ook gaan bestellen voor mijn witte Picanto 3, nu ik dit zie weet ik het zeker! :D 

Ja, staan in het echt erg mooi vind ik. Hoop alleen dat het dievengilde ze nog even laat zitten. Op tire-rips na weet ik nog geen betere antidiefstalbeveiliging....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Machlo:

Ja, staan in het echt erg mooi vind ik. Hoop alleen dat het dievengilde ze nog even laat zitten. Op tire-rips na weet ik nog geen betere antidiefstalbeveiliging....

Denk niet dat ze beter te beveiligen zijn, misschien een honkbal knuppel bij de voordeur klaar zetten :dup:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-11-2017 om 13:05 zei The_Blackbird:

Heel gaaf! Deze wilde ik ook gaan bestellen voor mijn witte Picanto 3, nu ik dit zie weet ik het zeker! :D 

@The_Blackbird

mocht je de doppenset aanschaffen.......ze sluiten niet 100% netjes en strak aan. Heb de tire-rips niet alleen tegen het dievengilde erop gezet :tt2:, maar ook om de doppen goed te laten aansluiten. Heb het idee dat aan de binnenzijde van de dop, op de plek waar de nepwielmoeren zitten, een deel rest materiaal tegen de originele moeren aan komt. Wellicht dat ik die er tzt eens af ga slijpen, kijken of dat helpt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
1 1