Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Op ‎9‎-‎2‎-‎2019 om 07:10, Brainiac65 zei:

Op zich vind ik die vrijloop wel zinvol. Het heeft mij er toch wel toe gezet om het gas vaker iets eerder los te laten. 
Soms voelt dat wel alsof je ontzettend traag naar die rotonde of afslag toe kruipt, en bij de lagere snelheden is dat ook zo. 

Helaas werkt het alleen met Kia navigatie, en dat vind ik erg jammer. 
Je zit toch weer aan die standaard navigatie vast, en hebt niets te kiezen. En dat terwijl een betaalbare android smartphone of tablet veel meer kan, en je alles voor het kiezen hebt, met continu de nieuwste kaarten ter beschikking. 

Je kunt de Kia navigatie ook gewoon op de achtergrond aanzetten. Geluid uit van de Kia navigatie en de vrijloop werkt dan redelijk goed (tenzij de Kia navigatie vind dat je rechtsaf moet, terwijl je rechtdoor wil gaan).

Geplaatst
2 uur geleden, Broekie zei:

Je kunt de Kia navigatie ook gewoon op de achtergrond aanzetten. Geluid uit van de Kia navigatie en de vrijloop werkt dan redelijk goed (tenzij de Kia navigatie vind dat je rechtsaf moet, terwijl je rechtdoor wil gaan).

Dat doe ik op dit moment dus ook met de dagelijkse vaste routes. Maar het is wel dubbel werk. Ik vind de waze erg prettig, omdat deze ook de snelheid nauwkeuriger aangeeft. 

Ik heb inmiddels ook gemerkt dat de papieren handleiding uitgebreider is dan de online PDF handleiding. Maar goed. Weer wijzer geworden.  

• 4 weken later...
Geplaatst

Dames & Heren,

Ook ik heb het geluk met een zeer fijne Kia Niro te rijden.

Maar vind de extra melding en het piepje ook vervelend worden.

om bij uw Kia Niro van 2018/ 2019 de Vrijloopbegeleiding uit te zetten.

kunt u rechts op het stuur, met de linker schakelaar boven gaan naar: Gebr. instell.

u staat nu op Rijbegeleiding

Nu op onder oké drukken, u komt nu in het volgende boekdeel.

Hier ziet u vrijloopbegeleiding staan, weer op oké drukken.

nu kun u vrijloopbegeleiding uit zetten, door het vinkje weg te halen met oké.

Het Piepje en het icoontje wat inkomt als u de navigatie aan heeft staan.

is nu verleden tijd. wat een rust.

Ik hoop meerdere kia rijders met deze info geholpen te hebben.

Groet Marinus.

• Like 1
  • 1 jaar later...
Geplaatst

Ik heb ook bij mij ff gekeken en ik denk dat dit hetzelfde is, alleen hier wordt het zeilfunctie genoemd...

Zal de handleiding eens bekijken...

IMG_3122.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...