Brat Pit Geplaatst 24 Januari, 2018 Geplaatst 24 Januari, 2018 Van mijn verzekeraar kreeg ik een aanbieding om mijn ruiten gratis te laten graveren. Heeft dit zin? Hebben jullie dat ook gedaan? Quote
Specialmade Geplaatst 24 Januari, 2018 Geplaatst 24 Januari, 2018 4 uur geleden zei Brat Pit: Van mijn verzekeraar kreeg ik een aanbieding om mijn ruiten gratis te laten graveren. Heeft dit zin? habben jullie het ook gedaan? Ja dat heb ik ook laten doen. Doe ik overigens standaard bij de aanschaf van een nieuwe auto. Wordt het toch weer wat minder interessant om de auto te stelen omdat dan alle ruiten vervangen moeten worden. Dus alleen andere kentekenplaten is niet voldoende. Quote
Murcielaygo Geplaatst 24 Januari, 2018 Geplaatst 24 Januari, 2018 Ik kreeg van mijn verzekering gratis een setje om dit zelf te doen (etsen), dus ja, ik heb dat gedaan.Ook bij mijn vorige auto's had ik dit, bij de Aygo zelfs het zonnedak... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.