Giovanny Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Hallo heeft iemand ervaring met de volgende extra's op de KIA Ceed (SW) Zo ja hoe bevallen die? Gaat om de volgende extra's: 1. Cruisecontrol 2. Electrische Schuifdak 3. Navigatie Pioneer BT 700 4. Volledig leren bekleding (achteraf) 5. Extra getinte glazen (achterzijde) (weet trouwens niet of dit wel mogelijk is) 6. Winterbanden Ik zit namelijk te overwegen wat ik wel of niet als extra zou nemen. Brand maar los zou ik zeggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avatar Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Op een Cee'd 1.4 SW Xecutive heb als extra opties cruisecontrol en privacyglass. Cruisecontrol zou ik echt niet willen missen met elke dag zo'n 200km te rijden. Privacyglass achter is ook heel fijn met 2 kids op de achterbank. Navigatie vond ik niet de moeite om daar extra voor te betalen in het leasebedrag. Mogelijk zelfs ook in de bijtelling voor de Pioneer? Voor de keren dat ik navigatie nodig heb lukt het ook prima met mijn telefoon en anders zijn er ook nog steeds papieren kaarten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djeed Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Ik heb de Pioneer BT 900, bevalt perfect, super geluidskwaliteit, goed leesbaar scher m e.d. zeker een aanrader. Zelfde geldt voor de geblindeerde ramen op mijn X-tra, zijn echt een stuk donkerder dan privacy glass wat ik op de auto hiervoor had, en dat past weer goed bij mijn kleur (Piston Grey) Zal wat foto's plaatsen als ik er gemaakt heb... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Opties als cruis control en privacyglass wil ik niet meer missen. Vanaf dag 1 was mijn dochter reuze blij dat ze achter in niet meer zoveel last had van de zon. Ik weet zeker dat ieder opvolgende auto van mij of mijn vrouw (Zij heeft een "gewone" cee'd) met privacyglass is. Cruise control is altijd een aanrader. Al zijn er mensen die vertellen dat het op de drukke wegen geen zin heeft om te gebruiken. Tijdens de spits kan ik me dat voorstellen maar daarbuiten is deze goed te gebruiken. Ik rijd voor vmeer dan 80% op CC en mer dat in mijn brandstofgebruik. Met airco zie ik tegenwoordig het nut van een schuifdak niet meer in. Daarbij schiet bij een opendak het verbruik met Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djeed Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Winterbanden zijn alleen handig als je de weersomstandigheden hebt van de afgelopen keer. En deze zal niet meer ZO vaak voorkomen met de opwarming. De 1 gebruikt winterbanden en de ander gebruik als seassons. Ligt aan je voorkeur. Dat wordt natuurlijk anders als je, net zoals mij, dicht bij de grens woont, en zo vaak "die Deutsche Autobahn" meepikt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiakeproceedke Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Mijn ruiten achterna laten tinten 80% en zeer tevreden over.En heeft mij niks gekost . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giovanny Posted June 24, 2009 Author Share Posted June 24, 2009 Wat zijn de tarieven eigenlijk voor de extra geblindeerde ramen achterin trouwens? Ik heb namelijk bij twee dealers gevraagd de een zegt EUR 400 en de andere zegt weer EUR 150. Wel een bizar verschil. Wat hebben jullie ervoor moeten bijtellen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 bij mij is het af-fabriek gebeurd dus kosten weet ik niet... Maar ik heb daar en tegen een hele andere uitvoering dan in Nederland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiakeproceedke Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 Wat zijn de tarieven eigenlijk voor de extra geblindeerde ramen achterin trouwens? Ik heb namelijk bij twee dealers gevraagd de een zegt EUR 400 en de andere zegt weer EUR 150. Wel een bizar verschil. Wat hebben jullie ervoor moeten bijtellen? Men collega dat voormij gratis heeft gedaan vraagt voor een pro_cee'd 150 euro normaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giovanny Posted June 25, 2009 Author Share Posted June 25, 2009 Dat is wel handig als een collega dat voor je wilt regelen. Ik vind de zitting persoonlijk van de Executive nu nog aan de harde kant maar nog niet onprettig. Hoe zit de volledige lerenbekleding versie? Merken jullie daar nog wat aan? En kan je daarbij nog een bepaalde keuze maken?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikea19 Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Winterbanden zijn alleen handig als je de weersomstandigheden hebt van de afgelopen keer. En deze zal niet meer ZO vaak voorkomen met de opwarming. Ha Ha Zit oude berichte terug te lezen. Zo jou antwoordt van 23 juni 2009, 21:19 Alex VB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Ha Ha Zit oude berichte terug te lezen. Zo jou antwoordt van 23 juni 2009, 21:19 Alex VB Opwarming Alex? Welke opwarming? http://www.telegraaf.nl/binnenland/5973453/__Minder_zorgen_klimaatrapport__.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Opwarming Alex?Welke opwarming? http://www.telegraaf.nl/binnenland/5973453/__Minder_zorgen_klimaatrapport__.html Ik vraag me dat ook al tijden af.. Er wordt door de ene en de andere superprofessor geschermd met de opwarming van onze aardbol en dat het niet 5 voor 12 is maar 2 voor 12 mbt het millieu.. Feit is wel dat de natuur aan het veranderen is en daar moet ook naar gekeken worden. 85% is de schuld van de mens de rest is evolutie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Feit is wel dat de natuur aan het veranderen is en daar moet ook naar gekeken worden. 85% is de schuld van de mens de rest is evolutie. bron?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Bron ben ikzelf... Is het nl. niet zo dat door de ontwikkeling die de mens doormaakt er meer ontbost wordt tbv landbouw, steden en industrie? Is het niet zo dat wij leven in een wereld waarin er meer dan genoeg is, maar er nog steeds meer geproduceerd wordt omdat we het gewoon kunnen? Is het niet zo dat wij door de ontbossing enz het ecologisch systeem van onze aarde beinvloeden? ER zijn zat bronnen die het je laten zien.. De beroemste zijn Discovery en NG. Of is alles gelogen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasselt Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Opties als cruis control en privacyglass wil ik niet meer missen. Vanaf dag 1 was mijn dochter reuze blij dat ze achter in niet meer zoveel last had van de zon. Ik weet zeker dat ieder opvolgende auto van mij of mijn vrouw (Zij heeft een "gewone" cee'd) met privacyglass is.Cruise control is altijd een aanrader. Al zijn er mensen die vertellen dat het op de drukke wegen geen zin heeft om te gebruiken. Tijdens de spits kan ik me dat voorstellen maar daarbuiten is deze goed te gebruiken. Ik rijd voor vmeer dan 80% op CC en mer dat in mijn brandstofgebruik. Met airco zie ik tegenwoordig het nut van een schuifdak niet meer in. Daarbij schiet bij een opendak het verbruik met Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts