Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

weet iemand wellicht wat dit voor een onderdeel is en hoe je het kunt vervangen ? Op de foto lijkt het op een slang welke naar het luchtfilter gaat. Er zit een heel klein barstje in en vroeg me af of het kwaad kan.

thanks !

scheurtje.JPG

Geplaatst

De kast bovenaan bevat het luchtfilter, het kastje onder is een resonator, de slang naar links is van de carterventilatie.
De slang die dit allemaal koppelt sluit aan op de gasklep. Ik zie ook een scheur, daar kan dus ongefilterde lucht binnen komen.
Ik zou die slang dus zsm (laten) vervangen.

• 2 weken later...
Geplaatst

Bedankt voor je reactie.

Gisteren hebben we de auto naar de garage gebracht, en hier hebben ze met vloeibaar rubber het scheurtje gemaakt.

Zou je het hele onderdeel willen laten vervangen dan is het een dealer aangelegenheid, welke dan dit onderdeel vervangt.

scheurtje_gerepareerd.JPG

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik heb ook op dezelfde plaats een scheurtje. Lijkt mij toch een garantiegeval. Ik zal volgende week eens langs de dealer gaan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...