Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds kort een blije eigenaar van een kia Cee'd gt line 1.o GDi( 120pK), een mooie auto echter heb ik een vraag over de bochten verlichting.

Ik heb hiervoor een kia rio gehad en daar kon je heel goed zien dat de bocht verlichting het deed, zit er op mijn kia cee'd wel bochtverlichting? hoe kan ik dit controleren??

Geplaatst

Als het goed is heb je op de GT Line nu xenonverlichting die mee draait als je stuurt. Bij de Rio was dit een apart lampje in de koplampunit. Je kunt het zien in het donker, dan zie je het lichtbeeld mee draaien naar links of rechts als je stuurt. Ik moet wel toegeven, bij de Rio werkte dit mooier dan nu met de Cee'd. De Rio verlichte echt de bocht links of rechts vlak voor de auto waardoor je bijv. stoepranden goed kon zien, de xenon op de Cee'd schijnt wat verder weg en is met name prettig bij langere doordraaiers.

Geplaatst

Dank voor je reactie, ga er goed op letten in het donker

• 6 maanden later...
Geplaatst

De bochtenverlichting (meedraaiende xenonlampen) werkt uitsluitend als de lichtschakelaar in de stand "automatisch" staat.

Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk

Geplaatst
De bochtenverlichting (meedraaiende xenonlampen) werkt uitsluitend als de lichtschakelaar in de stand "automatisch" staat.

En ook op de exemplaren met koplampsproeiers!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...