Jump to content

Desing Pack geplaatst de foto's

Recommended Posts

Posted
Posted
Posted
Posted

Ik kreeg de foto's niet in één keer gedownload dus vandaar in drie keer 

Posted

# JWS, ontzettend bedankt voor het plaatsen van de foto's. De foto van de voor luchtinlaat grillen is niet zichtbaar, de zijkant en achterkant wel. Wat ik dus echt dacht is dat het Designpack ook in chrome zou zijn zoals de handvaten maar is dus niet zo, of is dat alsnog een extra optie ? 

Maar nogmaals bedankt,

Posted

Moet zeggen dat dit de Niro wel een boost geeft! Zeker de achterkant vind ik soms erg donker ogen, hiermee is dat opgelost.

Posted

Dank jewel Joop, Top.:dup:

Zo zou ik het dus evt willen nemen, in het chrome.

Is het bij jou ook zo aan de achterkant en de 2 luchtinlaat grilletjes aan de voorkant ? , zoja zou je zo vriendelijk willen zijn hier ook een foto van te plaatsen dan weet ik ook hoe dat er uit ziet en kan ik is bij mijn Dealer informeren naar evt mogelijkheden. 

Groeten, Eric

Posted (edited)

Knipsel.thumb.JPG.a17f1374664facb2d5694964b31dd560.JPG

voor en achter heb ik deze chromen sierstukken met een blauwe strip . 

Knipsel1.JPG

rond de grill,diffuser achter en de dakreling is mat . sierstrips op de hoeken ,rond de ramen en de strips op de deuren zijn glanzend chroom 

Edited by joophensen
Posted

Bedankt Joop dat je de moeite hebt genomen, je hebt echt een prachtige auto daar staan.

Zo zie je maar dat de extra optie designpack toch net weer anders is, ik vind de chrome strippen op de deuren en de chrome lijstenonderin bij de achterbumper ook heel sjiek staan, bij mij zijn die dan weer mat, ik ga het designpack niet nemen want had echt gehoopt dat alles dan chrome zou worden, maar smaken verschillen dat wel natuurlijk.

Beide bedankt voor het plaatsen van de foto's,  heb hierdoor nu een keuze kunnen maken.

Mvg, Eric