Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Opvolger of nieuwe uitvoering Niro

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik rij naar volle tevredenheid in mijn Niro en ik ga zeker nog niet een andere auto/niro aanschaffen, maar wanneer zou Kia met een opvolger of nieuwe uitvoering komen? Voorheen heb ik Nissan gereden en dan was het meestal na een jaar of 3 dat er een aangepast model werd uitgebracht. Hoe zit dat bij Kia?

Geplaatst

Die hanteert grofweg hetzelfde, 3/4 jasr update en na 7 jaar een nieuwe. Meeste fabrikanten houden deze lijn wel aan of men moet ern model gaan rekken omdat deze erg populair is of juist een bepaalde 'foute' naam heeft. Overigens is het niet zo dat een auto van bouwjaar 1 hetzelfde is als bijv bouwjaar 2, gaandeweg worden bepaalde dingen veranderd 

• 2 maanden later...
Geplaatst

Eind 2016 was toch de eerst Niro in Nederland? Ben benieuwd of we dan eind 2019 een update versie gaan zien. Een particulier die nieuw koopt wil toch wel een versie die kwa uiterlijk iets verschilt als hij bij hetzelfde merk en model blijft. Altijd leuk om te zien wat een merk met een populair model doet of kan doen. Nissan heeft dat ook altijd goed gedaan met de Qashqai.

Geplaatst
3 uren geleden, chippie777 zei:

Eind 2016 was toch de eerst Niro in Nederland? Ben benieuwd of we dan eind 2019 een update versie gaan zien. Een particulier die nieuw koopt wil toch wel een versie die kwa uiterlijk iets verschilt als hij bij hetzelfde merk en model blijft. Altijd leuk om te zien wat een merk met een populair model doet of kan doen. Nissan heeft dat ook altijd goed gedaan met de Qashqai.

Ik zie nog een andere optie: als de E-Niro heel populair wordt dan zou de Niro wel eens uitsluitend elektrisch kunnen worden. Inmiddels rijd er 

een cross-over van de Ceed rond, die ongeveer dezelfde grootte heeft. Als die ook hybride wordt waarom zou je dan twee bijna dezelfde auto’s naast elkaar voeren? Kortom een interessante ontwikkeling.

Geplaatst

Op dit moment is in ieder geval de Niro de best verkochte auto in zijn segment en de best verkochte hybride. In Nederland is de auto in ieder geval wel heel erg populair. Niet heel verbazend als je de prijzen van de concurrentie ziet.

Geplaatst
Op dit moment is in ieder geval de Niro de best verkochte auto in zijn segment en de best verkochte hybride. In Nederland is de auto in ieder geval wel heel erg populair. Niet heel verbazend als je de prijzen van de concurrentie ziet.
Hier in België komt hij niet echt van de grond.
Hier is het de Toyota CH-R.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst (aangepast)

Is mij ook al opgevallen , is heel raar om er 1 in het wild te zien hier .....

ik heb die van mij gekocht zonder er ook maar 1 gezien te hebben ( buiten die bij de dealer dat is )

maar op WWW staat het er vol van , You tube ,  kia vs ....   en daar is de beslissing gevallen , Toyota kwam toch minder uit de vergelijk Kia vs Toyota

aangepast door bert111bel
  • 1 jaar later...
  • 1 maand later...
Geplaatst

Als het goed is gaat er dit jaar een nieuwe versie van de niro verschijnen, op verschillende sites hebben ze, ze al zien rond rijden. Gecamofleerd welliswaar, maar dan kan het nooit zolang mee gaan duren denk ik zo tot dat we de echte foto's gaan zien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...