chippie777 Geplaatst 16 September, 2018 Geplaatst 16 September, 2018 Ik rij naar volle tevredenheid in mijn Niro en ik ga zeker nog niet een andere auto/niro aanschaffen, maar wanneer zou Kia met een opvolger of nieuwe uitvoering komen? Voorheen heb ik Nissan gereden en dan was het meestal na een jaar of 3 dat er een aangepast model werd uitgebracht. Hoe zit dat bij Kia? Quote
Rox Geplaatst 16 September, 2018 Geplaatst 16 September, 2018 Die hanteert grofweg hetzelfde, 3/4 jasr update en na 7 jaar een nieuwe. Meeste fabrikanten houden deze lijn wel aan of men moet ern model gaan rekken omdat deze erg populair is of juist een bepaalde 'foute' naam heeft. Overigens is het niet zo dat een auto van bouwjaar 1 hetzelfde is als bijv bouwjaar 2, gaandeweg worden bepaalde dingen veranderd Quote
chippie777 Geplaatst 4 December, 2018 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2018 Eind 2016 was toch de eerst Niro in Nederland? Ben benieuwd of we dan eind 2019 een update versie gaan zien. Een particulier die nieuw koopt wil toch wel een versie die kwa uiterlijk iets verschilt als hij bij hetzelfde merk en model blijft. Altijd leuk om te zien wat een merk met een populair model doet of kan doen. Nissan heeft dat ook altijd goed gedaan met de Qashqai. Quote
HansG Geplaatst 4 December, 2018 Geplaatst 4 December, 2018 3 uren geleden, chippie777 zei: Eind 2016 was toch de eerst Niro in Nederland? Ben benieuwd of we dan eind 2019 een update versie gaan zien. Een particulier die nieuw koopt wil toch wel een versie die kwa uiterlijk iets verschilt als hij bij hetzelfde merk en model blijft. Altijd leuk om te zien wat een merk met een populair model doet of kan doen. Nissan heeft dat ook altijd goed gedaan met de Qashqai. Ik zie nog een andere optie: als de E-Niro heel populair wordt dan zou de Niro wel eens uitsluitend elektrisch kunnen worden. Inmiddels rijd er een cross-over van de Ceed rond, die ongeveer dezelfde grootte heeft. Als die ook hybride wordt waarom zou je dan twee bijna dezelfde auto’s naast elkaar voeren? Kortom een interessante ontwikkeling. Quote
HansG Geplaatst 4 December, 2018 Geplaatst 4 December, 2018 Op dit moment is in ieder geval de Niro de best verkochte auto in zijn segment en de best verkochte hybride. In Nederland is de auto in ieder geval wel heel erg populair. Niet heel verbazend als je de prijzen van de concurrentie ziet. Quote
chippie777 Geplaatst 7 December, 2018 Topic Starter Geplaatst 7 December, 2018 Dat denk ik ook. De populariteit van de Niro is dusdanig dat Kia nog geen moeite hoeft te doen om dit model te verkopen. Quote
Toby Geplaatst 8 December, 2018 Geplaatst 8 December, 2018 Op dit moment is in ieder geval de Niro de best verkochte auto in zijn segment en de best verkochte hybride. In Nederland is de auto in ieder geval wel heel erg populair. Niet heel verbazend als je de prijzen van de concurrentie ziet.Hier in België komt hij niet echt van de grond. Hier is het de Toyota CH-R.Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk Quote
bert111bel Geplaatst 8 December, 2018 Geplaatst 8 December, 2018 (aangepast) Is mij ook al opgevallen , is heel raar om er 1 in het wild te zien hier ..... ik heb die van mij gekocht zonder er ook maar 1 gezien te hebben ( buiten die bij de dealer dat is ) maar op WWW staat het er vol van , You tube , kia vs .... en daar is de beslissing gevallen , Toyota kwam toch minder uit de vergelijk Kia vs Toyota 8 December, 2018 aangepast door bert111bel Quote
Rob Lezer Geplaatst 4 December, 2020 Geplaatst 4 December, 2020 'Opvolger Hyundai Kona Electric en Kia e-Niro krijgt meer dan 500 km actieradius' | ActivLease Quote
olympus Geplaatst 26 Januari, 2021 Geplaatst 26 Januari, 2021 Als het goed is gaat er dit jaar een nieuwe versie van de niro verschijnen, op verschillende sites hebben ze, ze al zien rond rijden. Gecamofleerd welliswaar, maar dan kan het nooit zolang mee gaan duren denk ik zo tot dat we de echte foto's gaan zien. Quote
olympus Geplaatst 26 Januari, 2021 Geplaatst 26 Januari, 2021 Hier een link van de gecamofleerde niro. https://thekoreancarblog.com/2020/12/28/2nd-generation-kia-niro-spied-w-production-lights/ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.