Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb sinds 3 weken een nieuwe Kia Niro, die heel goed bevalt. Waar ik wel wat problemen mee heb is het navigatiesysteem. Mijn vraag is: kun je aanvinken dat je onverharde wegen kunt vermijden?

Geplaatst

Na het berekenen van een route heb je de mogelijkheid te kiezen tussen SNELLE of KORTE route.  Kies dan voor snelle route, deze zal je dan hoofdzakelijk over rijkswegen en b.v.over rondwegen OM plaatsen sturen. Bij keuze van de korte route gaat de nav gezellig middendoor plaatsen en kan het ook voorkomen dat er een onverharde weg wordt geadviseerd omdat die weg de route nu eenmaak wat korter maakt ;-)

Geplaatst

helaas staat dit niet bij de route opties en ik had ook de snelle route aan staan :cry:.

ik heb ook al op de site van TomTom gezocht, maar dat is helemaal niet te doen. en bellen - als iemand een nummer heeft - heel graag.

Geplaatst

Je kan wel bellen naar TomTom, maar je systeem is van Here. Alleen de extra services zoals filewaarschuwing en flitspalen zijn va TomTom, mits je het navigatiesysteem via wifi-hotspot in verbinding brengt met je telefoon, die internet heeft.....

Geplaatst

Het kaartmateriaal wordt inderdaad geleverd door HERE. Maar het zou me niet verbazen als LG de software heeft ontwikkeld voor het berekenen van de routes. Deze pakken soms een smal weggetje mee. Ik zou zeggen bel even met de directie van KIA, de gegevens staan in het boekje.

Dit zegt het boekje:

Het navigatiesysteem wordt geleverd door

KIA MOTORS Europe GmbH

Theodor-Heuss-Allee 11

D-60486 Frankfurt am Main

Tel.: +49 (0) 69 8509280

Fax: +49 (0) 69850928499

E-Mail: info@kia-europe.com

Handelsregister: Frankfurt am Main

Registratienummer HRB 53714

Vertegenwoordigd door: Ho-Sung Song (CEO), Michael Cole (COO), Seung Jong Hong (CFO)

BTW-nr.: DE 222 535 439.

Via het navigatiesysteem kunt u aanvullende informatie ontvangen over de verkeerssituatie, snelheidscameras, points of interest (POI)
en het weer via online-navigatieservices die worden geleverd door

TomTom International B.V.

De Ruijterkade 154

NL-1011 AC Amsterdam

Tel.: +31 (0) 207575000

Fax: +31 (0) 208501099

E-Mail: tomtom.pr@tomtom.com

Nederlandse Kamer van Koophandel: Nr. 34076599

Vertegenwoordigd door: TomTom N.V. (Directeur), NL-1011 AC Amsterdam, de laatste vertegenwoordigd door Harold Goddijn (CEO)

BTW-nr.: NL 800765679B01

(hierna: TomTom LIVE Services) als u het navigatiesysteem met het internet verbindt via een mobiel toestel met internetverbinding (bijv. een smartphone of tablet). TomTom International B.V. is verantwoordelijk voor
de verwerking van gegevens in het kader
van TomTom LIVE Services, onderhevig aan de relevante algemene voorwaarden van TomTom. U vindt meer informatie op https:// www.tomtom.com/nl_nl/privacy/.

Geplaatst

Is al een draadje van zie "navigatie Kia niro" !!!

Geplaatst (aangepast)
1 uur terug, jenkatslot zei:

ik snap niet wat je hiermee bedoelt?

Dat betekent dat er al een post (item) tbv navigatie Niro is. We proberen om de vragen/antwoorden zoveel mogelijk in het daarvoor geopende post te zetten. Anders moet iedereen gaan zoeken in alle posts. Als je bij forums kijkt en klikt  bij de Niro zie je al een item tbv navigatie.

aangepast door Specialmade
  • Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...