hansvde Geplaatst 19 November, 2018 Geplaatst 19 November, 2018 Geacht forum, Is de design edition ook uitgerust met verwarmde buitenspiegels? hoe stel ik de automatische ruitenwisser in via de sensor , dit staat wel vermeld ik het boekje maar dat is moeilijk in te zien. Quote
PeterSelie Geplaatst 19 November, 2018 Geplaatst 19 November, 2018 Staat duidelijk vermeld op 4-108 afbeelding B. Gewoon ruitenwisserhandel 1 stap naar boven. 1 Quote
bert111bel Geplaatst 20 November, 2018 Geplaatst 20 November, 2018 Heb ook de eerste week serieus moeten zoeken , en dan begint het te regenen , in het donker , en maar draaien aan het uiteinde , van 1 naar 3 en alles ertussen zonder dat er ook maar iets gaat hahahahah Quote
dropje Geplaatst 20 November, 2018 Geplaatst 20 November, 2018 Ik vind de interval-ruitenwisser inderdaad ook goed te vinden. Pootje 1 klikje naar boven en met het palletje in de hendel de intensiteit af stellen. Volgens mij gaat de verwarming van de buitenspiegels aan met het inschakelen van de achterruit-verwarming (zo had ik ergens gelezen dacht ik dan tenminste, heb het nog niet nodig gehad) Quote
PeterSelie Geplaatst 20 November, 2018 Geplaatst 20 November, 2018 2 uren geleden, dropje zei: Ik vind de interval-ruitenwisser inderdaad ook goed te vinden. Pootje 1 klikje naar boven en met het palletje in de hendel de intensiteit af stellen. Volgens mij gaat de verwarming van de buitenspiegels aan met het inschakelen van de achterruit-verwarming (zo had ik ergens gelezen dacht ik dan tenminste, heb het nog niet nodig gehad) Dat klopt inderdaad. Werkt prima. Quote
chippie777 Geplaatst 20 November, 2018 Geplaatst 20 November, 2018 Nu vind ik het altijd lastig wat nu de meest gevoelige stand is: grote of kleine “blokje” Quote
HenkM Geplaatst 21 November, 2018 Geplaatst 21 November, 2018 Rechts om draaien (bovenkant naar voren) is het snelst wissen. Quote
bert111bel Geplaatst 21 November, 2018 Geplaatst 21 November, 2018 spiegelverwarming gaat met de aanjager van de achterruit verwarming... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.