Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn naam is Peet en sinds een vandaag ben ik de trotse bezitter ven een KIA  CEED  DynamicPlusLine 1.4 T-GDi 140pk DCT7

Ik was op zoek naar een auto die beter mijn caravan kan trekken en ik wilde graag een automaat.

Ik ben nu in het bezit van een  Kia cee'd Sportswagon waar ik naar alle tevredenheid 6 jaar in heb gereden

Geplaatst
Mijn naam is Peet en sinds een vandaag ben ik de trotse bezitter ven een KIA  CEED  DynamicPlusLine 1.4 T-GDi 140pk DCT7

Ik was op zoek naar een auto die beter mijn caravan kan trekken en ik wilde graag een automaat.

Ik ben nu in het bezit van een  Kia cee'd Sportswagon waar ik naar alle tevredenheid 6 jaar in heb gereden

Welkom. Eindelijk nog iemand met een ceed. Is hier allemaal Niro. Dacht al dat er aan mij iets scheelde . Grapje hoor. Ik heb ook dezelfde wagen. Zalig om mee te rijden. Alleen opletten van de boetes.
Veel veilige km gewenst.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...