Syrrah Geplaatst 30 Mei, 2019 Geplaatst 30 Mei, 2019 Ik ben nu bezig om alle gloeilampen voor led te vervangen, alleen de achterste knipperlichten wil niet echt lukken. ik krijg het achterste deel waar het knipperlicht zit niet los, het klepje wat over de schroeven zit, heb eindelijk los maar na dat ik die schroeven heb verwijdert, krijg ik het niet los van de auto. moet dit met brute kracht of zie ik wat over het hoofd er staat verder niks in het boekje of internet Quote
xtra40 Geplaatst 30 Mei, 2019 Geplaatst 30 Mei, 2019 achter licht recht naar achteren trekken er zitten nog 2 klips aan en daar klemt deze best goed op Quote
xtra40 Geplaatst 30 Mei, 2019 Geplaatst 30 Mei, 2019 filmpje van een ceed maar het pricipe is het zelfde Quote
HenkM Geplaatst 30 Mei, 2019 Geplaatst 30 Mei, 2019 5 uur geleden, Syrrah zei: Ik ben nu bezig om alle gloeilampen voor led te vervangen Waarom zou je dat doen als ze niet kapot zijn? Quote
Syrrah Geplaatst 31 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 31 Mei, 2019 Op 30-5-2019 om 17:45, xtra40 zei: achter licht recht naar achteren trekken er zitten nog 2 klips aan en daar klemt deze best goed op Ik zal het van het weekend nog een keer proberen, maar hij zit wel heel vast Quote
Syrrah Geplaatst 5 Juni, 2019 Topic Starter Geplaatst 5 Juni, 2019 Het is gelukt, inderdaad hard er trekken. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.