Bobby100 Geplaatst 22 Juni, 2019 Geplaatst 22 Juni, 2019 Hoi allemaal, Ik sinds een aantal dagen een Kia Rio stationcar uit 2004. Alles werkt zoals het hoort, alleen het kofferbak lampje werk niet. Nieuw lampje erin, zekering gecontroleerd...maar hij doet nog steeds niets. Ik kan ook in de achterklep geen sensor vinden die er voor zorgt dat het lampje gaat branden als de klep word geopend. Iemand een idee? Alvast bedankt! Quote
Murcielaygo Geplaatst 22 Juni, 2019 Geplaatst 22 Juni, 2019 Dergrlijke schakelaars zitten vaak geïntegreerd in het slot in de klep. Dus dat kun je nakijken en anders is het misschien de bedrading vsn schakelaar naar lampje.Ik neem aan dat je al gemeten hebt of er spanning binnenkomt op het lampje? In de meeste gevallen schakelt namelijk de massa, net als bij het binnenlichtje. Quote
Bobby100 Geplaatst 23 Juni, 2019 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2019 Bedrading is goed en er staat spanning op, zal dus wel in het slot zelf zitten, binnenkort maar even openmaken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.