Marcel Scholten Geplaatst 6 Juli, 2019 Geplaatst 6 Juli, 2019 Goedendag allemaal Ik zit met een airco probleem Kia picanto 2015 Als ik de airco aan zet ac knop doet de airco het niet lampje brand wel ventilator draait ook. Krijg geen spanning op de pomp. Zekeringen zijn allemaal goed. Als ik de pomp rechtstreeks 12v geef dan doet tie het wel. Iemand misschien een schema van de bedrading. Alvast bedankt voor de reactie Quote
xtra40 Geplaatst 6 Juli, 2019 Geplaatst 6 Juli, 2019 Mischien is het systeem leeg dan word de pomp ook niet bekrachtigt dit lijkt mij eerder het probleem Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Marcel Scholten Geplaatst 6 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 6 Juli, 2019 Zou ik ook denken maar het systeem is afgevuld en niet lek Quote
xtra40 Geplaatst 6 Juli, 2019 Geplaatst 6 Juli, 2019 Dan zou ik met de simpelen dingen beginnen de druk sensor/schakelaars zekeringen enz je komt een eind zonder schema Quote
xtra40 Geplaatst 6 Juli, 2019 Geplaatst 6 Juli, 2019 Ik zal als ik thuis ben vanavond even in me archief duiken om te zien of ik toevallig iets van een schema heb voor je Quote
Marcel Scholten Geplaatst 6 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 6 Juli, 2019 Ok Ik heb eerder het idee dat er één breuk in één of andere kabel zit Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 Juli, 2019 Geplaatst 6 Juli, 2019 2015? Lijkt mij dan een gevalletje garantie als je zegt dat 'ie afgevuld is (wanneer?) en niet lekt... Quote
Marcel Scholten Geplaatst 6 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 6 Juli, 2019 April met de keuring Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 Juli, 2019 Geplaatst 6 Juli, 2019 Er kan in 3 maanden veel stuk gaan.Bij mijn Picanto TA was de condensor van de ene op de andere dag lek. Dat werd gelukkig onder coulance tegen een gereduceerd tarief verholpen.Maar als de auto vsn 2015 is kun je er beter vanaf blijven en naar de garage gaan. Zij zullen waarschijnlijk ook eerst de druk meten en als die te laag is ligt DAAR de oorzaak van het niet inschakelen van de koppeling. Ze zullen dan verder zoeken naar de oorzaak van het drukverlies... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.