Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow.....dat staat erg netjes! Benieuwd naar het gehele frame. Die lijkt er anders uit te zien dan het 2din frame wat ik heb gekocht. Zat deze standaard bij de radio? Was het plug&play? Welke navi zit erop of is het een androidradio waar je je telefoonnavi op hebt draaien? :dup:

Geplaatst

Op deze zit Sigic en Waze maar ik heb zelf Navfree gedownload,weet nog niet welke ik houd.

Frame zit er bij, Telefoon app voor handfree zit er ook op,allesplug and play 9 inch scherm android 8.1

• Like 1
  • 1 jaar later...
Geplaatst (aangepast)

@pejeee7 maar ik heb de speakers ook vervangen hoor (had ik ook al toevallig in een ander topic  geschreven), 4x Pioneer.

Het is niet het geluidsniveau waarmee je sommigen ziet rijden die hun ruiten proberen eruit te blazen, maar gewoon lekker, zodat je ook nog iets uit je omgeving hoort. M’n oren zijn al naar de klote, dat moet niet erger worden.

aangepast door Machlo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...