Ars Geplaatst 3 September, 2019 Geplaatst 3 September, 2019 Hoi Ik ben geinteresseerd in de mooie nieuwe proceed. In zijn klasse echt wel een van de leukere auto’s Na maken proefrit wat uitstekend beviel, wel een zwaar wegend punt; het glazen dak. Mooi maar hoofdruimte wordt daardoor echt te laag. Nee ik ben geen reus....1.87 nu hoor ik tegenstrijdige berichten van oa dealer of die proceed nu ook zonder dat dak te bestellen is. Internet kia gaf mij ook geen uitkomst. In andere landen is die versie er wel geloof ik. iemand hier goede informatie over Quote
xtra40 Geplaatst 3 September, 2019 Geplaatst 3 September, 2019 27 minuten geleden, Ars zei: Hoi Ik ben geinteresseerd in de mooie nieuwe proceed. In zijn klasse echt wel een van de leukere auto’s Na maken proefrit wat uitstekend beviel, wel een zwaar wegend punt; het glazen dak. Mooi maar hoofdruimte wordt daardoor echt te laag. Nee ik ben geen reus....1.87 nu hoor ik tegenstrijdige berichten van oa dealer of die proceed nu ook zonder dat dak te bestellen is. Internet kia gaf mij ook geen uitkomst. In andere landen is die versie er wel geloof ik. iemand hier goede informatie over lijkt mij een vraag om te stellen aan of je dealer of aan kia nederland die zouden jou hier gewoon antwoord op moeten kunnen geven hoeven wij het niet te gokken Quote
Ars Geplaatst 3 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 3 September, 2019 2 dealers 2 verschillende antwoorden.. ja het gaat komen nee dat is niet mogelijk Quote
Wutroe Geplaatst 3 September, 2019 Geplaatst 3 September, 2019 Ik heb expliciet goedkeuring moeten geven voor mijn Proceed my2020 met schuif/kanteldak, aangezien dit vanaf my2020 een optie is van 795 euro. Volgens mij staan de bijgewerkte prijslijsten ook gewoon op de site van Kia (niet de configurator). 1 Quote
Ars Geplaatst 3 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 3 September, 2019 Kijk dat zijn goede berichten. Raar dat 1 verkoper dus slecht op de hoogte is. Ik zal nog eens goed kijken op de site. bedankt Quote
Wero Geplaatst 3 September, 2019 Geplaatst 3 September, 2019 Ik blijf het vreemd vinden dat mensen niet in de Proceed met panoramadak kunnen zitten , ik ben ook 1,87- 1,88 m en dat geeft geen problemen , ik vind het echt een aanrader dat glazen dak , je wilt niet weten hoe vaak dat dak open is , gewoon geweldig . Quote
Wutroe Geplaatst 3 September, 2019 Geplaatst 3 September, 2019 Verschillen in lange benen/korte romp en vice versa. Ik ben 1.90 meter en pas er met mijn lange benen ook gewoon onder. En ik heb mijn stoel altijd op de laagste stand staan. Quote
Proceed Frankie Geplaatst 3 September, 2019 Geplaatst 3 September, 2019 Volgens mij heeft het de ruimte in hoogte ook te maken met welke uitvoering je hebt. de Gt-line heeft volgens mij 2 gewone stoelen. de GTplusline heeft elektrische bestuurdersstoel. Die is / staat dus standaard stukje hoger op de rails. ben zelf maar 1.83, past, maar met elektrische stoel dus in laagste mogelijke stand en niet meer heel veel ruimte over tot het dak. Quote
Ovide Geplaatst 4 September, 2019 Geplaatst 4 September, 2019 Wat Proceed Frankie zegt klopt. Ik ben 1.83m De testwagen had gewone stoelen en kwam ik niet tegen het dak. Mijn Proceed heeft de elektrische stoelen en ik kom net met een aantal haartjes tegen het dak met de stoel op de laagste stand. Quote
Bliss-Stick Geplaatst 5 September, 2019 Geplaatst 5 September, 2019 Met mijn 1,90 moest ik dus de 'Plusline' upgrade laten schieten omdat ik dan echt niet meer in de auto zou passen (Proceed). Heb nu dus de Gt-line en laat ik het zo zeggen: ik weet precies wanneer ik weer naar de kapper moet.... 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.