Jump to content
Norbert de Rooy

10.1inch Android auto radio

Recommended Posts

Afgelopen dinsdag een android auto radio in laten bouwen 10.1 inch :D was eerst wat bezorgd dat het te groot zou zijn maar moet eerlijk zijn dat ik het er super uit vind zien, het mooie is dat het in mijn ogen niet misstaat (ook zilver en zwart).

Excuses voor mijn arm in de foto.

Details;

Android 9
10.1 inch display
1,5Ghz Octa-Core/8-core met 4GB RAM
32GB opslag
2Din
DVD, ga ik nooit gebruiken
DAB+ ga ik nooit gebruiken

Geen idee of ik erbij mag zetten waar ik hem heb gekocht / in laten inbouwen, dus als mensen dat willen weten hoor ik het graag.

image-20190910_120925.jpg

Ziet er echt gaaf uit, ik zou graag willen weten waar u het gekocht heeft en laten inbouwen. Alvast bedankt voor u info.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Top bedankt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By bert111bel
      zoals de tittel al laat doorschijnen , welke andere hybrid of plug inn hybrid zouden jullie aankopen mocht je willen veranderen ?
      zelf ben ik aan het denken over de bmw 2  225 XE ??
      nadelen zijn toch wel hoog verbruik ( 6 l/100 km ) en kleine benzinetank ( 36 l )
      MAAR daarentegen staat dan een vermogen van 224 pk  , 136 benzine + 88 electrisch ...
      keuzes , keuzel keuzes   

• By Mikeydh
      Hallo allen...
      Ik heb in mijn Picanto een standaard radio zonder bluetooth.
      Ik heb nu dezelfde radio met Bluetooth functie gekocht maar kan nergens een handleiding van dit model vinden, of iniedergeval willen weten of er een microfoon in zit voor het bellen.
      Hoop dat iemand hetzelfde model radio heeft(foto) en wat uitleg kan geven.
      Alvast bedankt!

• By Marco Dolleman
      Beste Kia rijders(sters),
      ik ben van plan om de huidige radio te vervangen door een Android multimedia car pc van Auto Wolf te Ridderkerk. Zie foto.
      is iemand van jullie bekend met dit bedrijf?
      Er komt ook nog een stuurwiel interface bij en een bijpassende front.
      DAB+ is een optie.
      Deze kan DVDs en CDs afspelen.
      Hoor het graag van jullie,
      andere opties zijn ook van harte welkom.
      mvg.
      Marco

• By Slowfox
      Met mijn Kia Niro heb ik vanaf ongeveer 7500 km continu problemen gehad. Zie vorige Topics van mij. Inmiddels is km stand 24000
      Ongeveer een maand geleden begon de ellende opnieuw, wederom ernstig dreunen van de gehele auto en bonken bij afremmen.
      Dit gebeurde op allerlei momenten, bij rustig optrekken, afremmen, bochten naar links en bochten naar rechts.
      Door mijn dealer onderzocht en toegegeven dat hiermee niet te rijden viel.
      Toch maar besloten om nu maar weer een stel nieuwe koppelingen (DSG) te plaatsen om te kijken of dit zou helpen.
      Dit is inmiddels gebeurd en op dit moment rijdt de auto weer goed. Echter niemand kan vertellen hoe dit nu ontstaat, er zit nu het derde stel koppelingen in.
      Iedereen zal begrijpen dat ik in dit exemplaar geen vertrouwen meer heb, ook mijn dealer begrijpt dit.
      Ik heb voorgesteld om een offerte te maken voor een nieuwe Kia Niro plug-in, echter de inruilprijs is dusdanig laag dat dit voor mij geen optie is.
      Ook huiverig ik om weer een Kia te kopen met in feite ongeveer dezelfde techniek.
      Maar omdat ik had gehoopt dat Kia Nederland op enige manier tegemoet zou komen wilde ik de gok wel wagen.
      Echter Kia Nederland doet in deze totaal niets, alleen zullen ze blijven repareren.
      Daar schiet ik als berijder van Kia natuurlijk niets mee op, blijkbaar gaat het op dit moment te goed met dit merk dat ze dit zich kunnen permitteren.
      Nu is het maar weer afwachten tot deze Niro mij weer laat staan, bedankt Kia Nederland !!!!
      Overigens mijn dealer heeft zijn uiterste best gedaan om alles tot een goed einde te brengen met een fantastische service vanuit hun kant.
      Leenauto's, auto thuis ophalen met autoambulance enz. Aan de dealer ligt het in dit geval niet.
      Wel de starre houding van Kia Nederland.
    • By corjan60
      Hallo

Weet iemand hoe je het radio/navigatie display moet kalibreren , dit omdat als je b.v op het navigatie display een letter wilt gebruiken er ver boven moet toetsen. Het gaat om een Sportage van 2013 met standaard navigatie vanaf fabriek.
      Heb wel een site gevonden die het kunnen maar heb er nog nooit van gehoord https://wdmultimidias.com/  deze kunnen dit via een USB stick doen , iemand hier ervaring mee ?

Groetjes Corjan
  • Create New...