Gast Norbert de Rooy Geplaatst 12 September, 2019 Geplaatst 12 September, 2019 Afgelopen dinsdag een android auto radio in laten bouwen 10.1 inch was eerst wat bezorgd dat het te groot zou zijn maar moet eerlijk zijn dat ik het er super uit vind zien, het mooie is dat het in mijn ogen niet misstaat (ook zilver en zwart). Excuses voor mijn arm in de foto. Details; Quote Android 9 10.1 inch display 1,5Ghz Octa-Core/8-core met 4GB RAM 32GB opslag 2Din DVD, ga ik nooit gebruiken DAB+ ga ik nooit gebruiken Geen idee of ik erbij mag zetten waar ik hem heb gekocht / in laten inbouwen, dus als mensen dat willen weten hoor ik het graag. Quote
Nitox Geplaatst 9 Januari, 2020 Geplaatst 9 Januari, 2020 Ziet er echt gaaf uit, ik zou graag willen weten waar u het gekocht heeft en laten inbouwen. Alvast bedankt voor u info. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Gast Norbert de Rooy Geplaatst 9 Januari, 2020 Geplaatst 9 Januari, 2020 @Nitox Bij autowolf in Ridderkerk Quote
Nitox Geplaatst 9 Januari, 2020 Geplaatst 9 Januari, 2020 Top bedankt Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.