Schemerlamp Geplaatst 16 Oktober, 2019 Geplaatst 16 Oktober, 2019 (aangepast) Hallo, wie heeft de autoradio er al eens uitgehaald ? Ik zoek een foto van de aansluiting of aansluitkabel. Ik wil een Android set inbouwen. Wil wel de goede bestellen. Alvast bedankt. Groeten, Schemerlamp 16 Oktober, 2019 aangepast door Schemerlamp Spelfouten Quote
Sigmasailor Geplaatst 16 Oktober, 2019 Geplaatst 16 Oktober, 2019 Ik denk dat je hier weinig antwoorden voor een Lexus zult krijgen. Ik snap je vraag ook niet helemaal? Al eens wat? Quote
jwv Geplaatst 16 Oktober, 2019 Geplaatst 16 Oktober, 2019 Je wilt alleen de audio aansluiten of de complete head unit met display en al? Je beseft dat je dan allerlei functies kwijtraakt die specifiek voor de e-Niro zijn, zoals het EV menu? 1 Quote
Hippe lip Geplaatst 18 Oktober, 2019 Geplaatst 18 Oktober, 2019 Op 16-10-2019 om 18:03, Schemerlamp zei: Hallo, wie heeft de autoradio er al eens uitgehaald ? Ik zoek een foto van de aansluiting of aansluitkabel. Ik wil een Android set inbouwen. Wil wel de goede bestellen. Alvast bedankt. Groeten, Schemerlamp Ik heb niet de indruk dat er een losse autoradio in zit. Zeker geen radio met een eigen frontje. Er zijn in de e-Niro allerlei dingen met elkaar verweven en gecombineerd in het infotainmentsysteem en daar zitten ook essentiële dingen bij voor de auto. Je kunt dat infotainmentsystem er daarom ook niet uithalen. De tijd van losse autoradio’s lijkt langzaam achter ons te raken. Maar vertel eens, wat is je bedoeling? Wat voor ‘Android set’ wil je inbouwen? Het hele huidige infotainment systeem IS namelijk al een Android set.... 1 Quote
8.3 Geplaatst 19 Oktober, 2019 Geplaatst 19 Oktober, 2019 Is het een wagen uit België? Het goedkoopste e-Niro model in België heeft namelijk geen navigatie en zou misschien alleen een radio zijn. Is zelfs een radio zonder DAB. Je kan eens op http://www.kniro.net/body_electrical_system-1622.html kijken of er ook nuttige info staat voor je e-Niro. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.