Relena Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Naar aanleiding van mijn reactie op het artikel van een bekend autoblad hebben collega's me op het idee gebracht van een nieuwe discussie. Artikel geplaatst onder discussie: Kia soul tevredenheid laatste plaatsing. Waar je foto's ziet van Honda Jazz en Kia Soul in vergelijking. Er zijn vast nog wel meer wagens die we vergelijken kunnen. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted November 29, 2009 Author Share Posted November 29, 2009 Ga binnenkort toch eens een keer kijken naar de venga om hem te vergelijken met de Kia Soul. Zal hem met een eerlijke en open vizier vergelijken. Laat horen wat ik ervan vind. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 (edited) Persoonlijk vind ik de Soul voor een jonger publiek dan de Venga. Maar ik ben ook bang dat de Kia Venga de Kia Soul flink dwars gaat zitten in de verkoopcijfers. Edited November 29, 2009 by Venga1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 Persoonlijk vind ik de Soul voor een jonger publiek dan de Venga. En bedankt he, voel me gelijk 10 jaar ouder en begin al te denken om te reserveren in het bejaardentehuis met mijn 35 jaar. Hoewel de Soul mij niet gelijk afschrikt gaat mijn voorkeur uit naar de Venga, mijn vrouw wil niet eens kijken naar de Soul, die vindt hem echt niet mooi. mvg, Dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 En bedankt he, voel me gelijk 10 jaar ouder en begin al te denken om te reserveren in het bejaardentehuis met mijn 35 jaar.Hoewel de Soul mij niet gelijk afschrikt gaat mijn voorkeur uit naar de Venga, mijn vrouw wil niet eens kijken naar de Soul, die vindt hem echt niet mooi. mvg, Dave hihihhihi, nou in de Venga gaat veel in, dus als je gaat verhuizen kan je een hoop meenemen. Nee zonder gekheid,De Soul is meer trendy, en de Venga meer een gewoner model. Hier gaan denk ik toch de meeste mensen voor. En persoonlijk vind ik de kofferbak van de Soul wat aan de kleine kant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Persoonlijk vind ik de Soul voor een jonger publiek dan de Venga. Hallo Venga1, Met zulke uitspraken zul je begrijpen dat wij jouw (nog) scherper in de gaten gaan houden h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Hallo Venga1,Met zulke uitspraken zul je begrijpen dat wij jouw (nog) scherper in de gaten gaan houden h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Hahahaha, moet je zeker doen, ik hoop veel plezier aan Kia te beleven.Dan zal ik hier ook nog eens blijven kijken. Trouwens, hoeveel mensen zijn lid van dit forum? volgens mij maar een stuk of 10. Tenminste, ik zie steeds de zelfde namen voorbij komen Of wordt ik nu geroyeerd met deze uitspraak? Nou, ik schat dat de vaste kern van terugkerende forumleden op ongeveer 20/25 ligt. De laatste 4 maanden is de aanwas van nieuwe leden enorm geweest. Volgens mij gebeurt dat altijd wanneer er nieuwe modellen aan komen. Royeren? Vanavond komt de ballotagecommissie bijeen om zich te beraden over jouw positie. Wordt vervolgd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Mag ik de commissie voorstellen om Venga1 nog even op het forum te laten rondspoken? Groet van GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Mag ik de commissie voorstellen om Venga1 nog even op het forum te laten rondspoken?Groet van GreyGriffin Mijn dank is groot !! Nou, ik ga weer even mijn en ga weer aan het werk. De Venga moet betaald worden, dus ik ga weer werken!! Dag allemaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Mag ik de commissie voorstellen om Venga1 nog even op het forum te laten rondspoken?Groet van GreyGriffin Hallo GG, Jij mag de commissie altijd een voorstel doen. Maar zoals je weet kunnen voorstellen aanvaardt of verworpen worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Nou, ik schat dat de vaste kern van terugkerende forumleden op ongeveer 20/25 ligt. De laatste 4 maanden is de aanwas van nieuwe leden enorm geweest. Volgens mij gebeurt dat altijd wanneer er nieuwe modellen aan komen. Royeren? Vanavond komt de ballotagecommissie bijeen om zich te beraden over jouw positie. Wordt vervolgd! Uhm, behoor ik tot die commissie? @ Relena: Misschien zou het eens leuk kunnen zijn als we een Kia Soul, Chrystler PT Cruiser, Daihatsu Materia en een Toyota Urban Cruiser eens naast elkaar konden zetten... 4 auto's met in ruwe lijnen een zelfde vormgeving. Slechts andere merken en daarmee andere maatvoeringen en afwerking... Groetjes, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Nou, ik schat dat de vaste kern van terugkerende forumleden op ongeveer 20/25 ligt. De laatste 4 maanden is de aanwas van nieuwe leden enorm geweest. Volgens mij gebeurt dat altijd wanneer er nieuwe modellen aan komen. Royeren? Vanavond komt de ballotagecommissie bijeen om zich te beraden over jouw positie. Wordt vervolgd! Tsja wat is de vaste kern ? Als je het over posters hebt wel ja. Als ex Kia-rijder ben ik hier dagelijks te vinden, lees ik zowat alle posts, maar post ik tegenwoordig wat minder. Zie ook Philip tegenwoordig niet meer zoveel posten. Zo af en toe gooi ik er nog iets tegenaan, als ik iets te melden heb en verder ben ik een "slapend" lid van dit forum. BTW als ik het geld zou hebben dan was die Kalos van ons nu per direct ingeruild voor een Venga Groetjes, Dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Wat was voor jou de reden om over te stappen van een Kia .... naar een Chevrolet Kalos? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Nou het was geen overstap. Ik reed een Shuma II en mijn vrouw een Kalos. Toen ik de auto niet meer nodig had voor mijn werk en de Kalos net even handzamer is in het dagelijks gebruik hebben we de Shuma verkocht. Ja, hij wordt nog regelmatig gemist, maar de Kalos rijd ook lekker, zelfs in duitsland, alleen iets langzamer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Wat was voor jou de reden om over te stappen van een Kia .... naar een Chevrolet Kalos? Wil je dit BESLIST GEEN CHEVROLET noemen ?? Kalos ala, Daewoo ook ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Wil je dit BESLIST GEEN CHEVROLET noemen ??Kalos ala, Daewoo ook ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Was het deze? Als je die meid even weg denkt....... lijkt het niet op een VAN, maar deze is ook ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Het heeft eigenlijk niets met de SOUL te maken maar de afgelopen 2 weken zijn in de autoweek toch 2 KIA's erg goed uit een test gekomen. 1 x de nieuwe cee'd en de nieuwe Sorento. Dit bewijst maar eens weer dat KIA hard aan het timmeren is om een echt groot merk te worden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Als je die meid even weg denkt.......lijkt het niet op een VAN, maar deze is ook ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Uhm, behoor ik tot die commissie?Groetjes, Peter Ja hoor, als je niet te oud bent volgens Venga1........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 (edited) Ja hoor, als je niet te oud bent volgens Venga1........ hhmmzzz, en als ik dan wel te oud zou zijn volgens hem (met mijn net 29 lentes jong) dan ga ik toch eens even kijken hoe ik kan modereren... Uhhh oh ja aan allen: Zouden we een beetje on-topic willen blijven?? BAMI-ALERT, chevy etc. wijkt langzaamaan ERG ver af van de oorspronkelijke discussie 'Vergelijking Kia Soul en concurrenten' Groetjes, Peter Edited November 30, 2009 by El-Rio-Grande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Ja hoor, als je niet te oud bent volgens Venga1........ Het heeft je diep geraakt Je gaat me toch niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 O je bedoelt deze:Sorry, wat je nu hebt vind ik mooier Nee deze: Chevy Van Globemaster LT 1998 (image_001) En nu terug OT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 hhmmzzz, en als ik dan wel te oud zou zijn volgens hem (met mijn net 29 lentes jong) dan ga ik toch eens even kijken hoe ik kan modereren...Uhhh oh ja aan allen: Zouden we een beetje on-topic willen blijven?? BAMI-ALERT, chevy etc. wijkt langzaamaan ERG ver af van de oorspronkelijke discussie 'Vergelijking Kia Soul en concurrenten' Groetjes, Peter Peter - zucht alweer een Peter. Zijn er dan wel echte concurrenten? Ik heb al 44 lentes gezien, en heb met 4 personen iets meer ruimte nodig. (en dit komt niet omdat we zo dik zijn) Sorry off-topic-zal ik niet meer doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts