bigwade Geplaatst 30 November, 2009 Geplaatst 30 November, 2009 Misschien zou het eens leuk kunnen zijn als we een Kia Soul, Chrystler PT Cruiser, Daihatsu Materia en een Toyota Urban Cruiser eens naast elkaar konden zetten... 4 auto's met in ruwe lijnen een zelfde vormgeving. Slechts andere merken en daarmee andere maatvoeringen en afwerking... Groetjes, Peter Vergeet ajb die PTcruiser, wordt niet meer gemaakt en is een RUKbak optima Forma. Heb zo'n ding als leenbak meegekregen als mijn Chevy Van Globemaster LT 1998 (image_001) in de garage was. Ik kan je verzekeren dat bijna alles waar Kia op staat van na 2005 BETER is. btw Bami Alert, valt dat niet goed ? Quote
Venga1 Geplaatst 30 November, 2009 Geplaatst 30 November, 2009 Nee deze: Chevy Van Globemaster LT 1998 (image_001)En nu terug OT Deze zag er heeft goed uit. Maar zelf zou ik het nooit kopen. Sorry , OT Quote
Alex VB Geplaatst 30 November, 2009 Geplaatst 30 November, 2009 Peter, Misschien handig om een soort topic te maken met als titel KIA-Cafe of dergelijke waar iedereen zijn (on)zin op kwijt kan wat niet echt met iets te maken heeft??? En nu terug OT.. Welke auto's zijn dan de concurenten van de SOUL? En dan kijkend naar zijn uitrusting enz... Quote
Alex VB Geplaatst 30 November, 2009 Geplaatst 30 November, 2009 Gevonden bij het GVA (Gazet van Antwerpen) een SOUL test: http://www.gva.be/gidsen/auto-moto/auto/andere/getest-kia-soul.aspx Quote
Venga1 Geplaatst 30 November, 2009 Geplaatst 30 November, 2009 hierbij ook een vergelijking tussen de C3 en Soul Wat ze over de gemiste kans van de deuren zeggen ben ik het wel mee eens. Zo veel geld kost een mooie afwerking va nde deur niet, en ziet er in mijn ogen iets beter uit. Maar welke handgrepen bedoelen ze nu? Citro Quote
Smart Geplaatst 30 November, 2009 Geplaatst 30 November, 2009 (aangepast) Ik heb al 44 lentes gezien, en heb met 4 personen iets meer ruimte nodig (en dit komt niet omdat we zo dik zijn). Sorry off-topic-zal ik niet meer doen. Oh, veel jonger ben je dus niet! Maar we blijven OT. Als je even wacht kun je de Nissan Cube gelijk meenemen in jullie vergelijk. 30 November, 2009 aangepast door Smart Quote
bigwade Geplaatst 30 November, 2009 Geplaatst 30 November, 2009 hierbij ook een vergelijking tussen de C3 en SoulWat ze over de gemiste kans van de deuren zeggen ben ik het wel mee eens. Zo veel geld kost een mooie afwerking va nde deur niet, en ziet er in mijn ogen iets beter uit. Maar welke handgrepen bedoelen ze nu? Citro Quote
Venga1 Geplaatst 30 November, 2009 Geplaatst 30 November, 2009 Als je even wacht kun je de Nissan Cube gelijk meenemen in jullie vergelijk. Nissan wie? brrrr wat een lelijke auto is dat Quote
Smart Geplaatst 30 November, 2009 Geplaatst 30 November, 2009 Nissan wie? brrrr wat een lelijke auto is dat Ja, maar ook een lelijke auto kan een koper vinden hoor! Dat wordt bevestigd door de Fiat Multipla-eigenaren, toch! De auto's die in het vergelijk worden genoemd vind ik ook niet allemaal moeders mooiste, maar het ging volgens mij over een vergelijk. Quote
Peterrrrr Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Nissan wie? brrrr wat een lelijke auto is dat Niet over de Nissan he ! is idd een lelijk auto, als iemand deze wil vergelijken zijn ze welkom bij ons in Breda ! Weet alleen niet wanneer dat hok komt hehehe Quote
Venga1 Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Niet over de Nissan he ! is idd een lelijk auto, als iemand deze wil vergelijken zijn ze welkom bij ons in Breda ! Weet alleen niet wanneer dat hok komt hehehe Grrrrrrr wat een enge auto toch, rare halve deur, en wat een lelijk dashboard zeg. Peterrrrrr, dat je dit in de showroom durft te zetten Weet je niet wanneer je geen klanten meer binnen krijgt (iedereen loopt gillend weg na het zien van dit hok) AutoInternationaal - Prijsindicatie Nissan Cube Zet hem maar achter een paar Kia reclame borden (Venga) Dan knap je showroom weer een beetje op Quote
Venga1 Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Zijn ze trouwens wel goed snik bij dat Nissan zooitje Nissan start in april met de levering van de Cube in Nederland. De kubusvormige Japanse MPV gaat in Nederland vermoedelijk 20.375 euro kosten. In nog geen 20000 jaar. Zo nu weer OT er is al te veel gezegd over .. hoe heet het ook alweer? Nissan Cube toch , de Cube met al die blokjes en 6 kleuren vind ik nog mooier. Quote
bigwade Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Grrrrrrr wat een enge auto toch, rare halve deur, en wat een lelijk dashboard zeg.Peterrrrrr, dat je dit in de showroom durft te zetten Weet je niet wanneer je geen klanten meer binnen krijgt (iedereen loopt gillend weg na het zien van dit hok) AutoInternationaal - Prijsindicatie Nissan Cube Zet hem maar achter een paar Kia reclame borden (Venga) Dan knap je showroom weer een beetje op Toffe bak als service wagen voor de ANWB, die zijn ook effe de weg kwijt Quote
Giovanny Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Het heeft eigenlijk niets met de SOUL te maken maar de afgelopen 2 weken zijn in de autoweek toch 2 KIA's erg goed uit een test gekomen. 1 x de nieuwe cee'd en de nieuwe Sorento. Dit bewijst maar eens weer dat KIA hard aan het timmeren is om een echt groot merk te worden.. Hoi Alex, Kia is inderdaad op de goede weg, toch verbaast het mij dat er in de top 10 van beste auto's voor een merendeel Duitse auto's staan aangevoerd door de nieuwe Polo. Doorgestoken kaart? Quote
Peterrrrr Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Voor die prijs komen wij er ook nooit vanaf, hopen dat Nissan niet w Quote
Alex VB Geplaatst 2 December, 2009 Geplaatst 2 December, 2009 Hoi Alex, Kia is inderdaad op de goede weg, toch verbaast het mij dat er in de top 10 van beste auto's voor een merendeel Duitse auto's staan aangevoerd door de nieuwe Polo. Doorgestoken kaart? Als je hetzelfde zou doen in Amerika of azie zul je zien dat daar meer auto's van hun regio in de top 10 zullen staan met misschien een paar Europese merken ertussen. Daarbij speelt ook mee dat de mensen kuddedieren zijn (Sorry voor de belediging, maar het is wel een feit) en graag bij het oude vertrouwde blijven. KIA is een redelijk "nieuw" merk op de Europese markt en heeft in het begin redelijk de plank mis geslagen. Net als SEAT in den beginne met hun Marbella (Panda) Dit heeft ervoor gezorgd dat het merk minder bemind is geweest en nu door hun Europese ontwerper meer op de Europese markt inspeelt. Ik vergelijk KIA altijd met Toyota toen zij naar Europa kwamen. Hoelang heeft het niet geduurd voordat de mens in dit merk vertrouwen kreeg? Quote
HvT Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 hoi allemaal, ik heb de vergelijking tussen de C3 en de Soul ook gelezen maar de vergelijking klopt niet geheel. 1.4 tegen een 1.6 en daarbij komt ook nog eens het volgende: ze weinig voor elkaar onder ook al zou je de C3 1.6 nemen, wel blijft dat de C3 gewoonweg veel duurder is en veel korter garantie geeft op de auto. Ik ben zelf al geruime tijd aan het twijfellen of het de C3 1.6 aura of de Soul 1.6 X-tra zou moeten worden, maar ik neig steeds meer naar de Soul vanwege een lagere aanschafprijs, 7 jaar garantie en 5 sterren in de euro-ncap botsproeven van 2009 in plaats van de 4 sterren bij de C3. gr. Huub Quote
Gast Jantje Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 die vergelijkingen in autoweek enzo slaan toch nergens op. Ik heb ze al is een toyota avensis sedan, een volvo s60 en een ford mondeo met elkaar zien vergelijken... en dan nog de conclusie trekken dat de ford mondeo toch wel de grootste kofferruimte heeft Quote
Alex VB Geplaatst 29 Januari, 2010 Geplaatst 29 Januari, 2010 de Ford is toch een en al kofferruimte....?!?! Maar ik ben wel eerlijk als ik zeg dat de nieuwe Mondeo niet tot de lelijkste modellen hoort die er rond rijden... Zo ben ik ook erg te spreken over de nieuwe MB C 200 CDI break...Alleen jammer dat ze zo duur moeten zijn... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.