Milan070 Geplaatst 27 November, 2019 Geplaatst 27 November, 2019 Beste allemaal, Wie heeft er ervaring met het installeren van led verlichting in een koplamp? Ik loop tegen het probleem aan dat de beschermdop niet meer erop gedraaid kan worden omdat het ventilatie gedeelte van de led lamp teveel uitsteekt. Als bijlage heb ik een voorbeeld van de led lamp gedaan. Quote
xtra40 Geplaatst 27 November, 2019 Geplaatst 27 November, 2019 Heb een klein beetje ervaring met led en xenon inbouwen dit probleem kun je op 2 manieren oplossen 1 je koopt koplamp doppen van een rio sedan deze zijn hoger onderdeel nummer te bestellen bij de dealer is 92140 1W000 2 je maakt de achterkant van de dop heet met een elektrische verf stripper en rekt zo de dop op zo dat deze past Quote
Milan070 Geplaatst 27 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 27 November, 2019 Bedankt! Ga ik die doppen bestellen Quote
Tomheijnen Geplaatst 10 April, 2020 Geplaatst 10 April, 2020 Hallo, Ik heb het zelfde probleem , bij mij passen de doppen ook niet meer omdat je nog met die stekker zit waar je normaal de lamp in steekt. Mag ik vragen hoe je dit opgelost hebt? Gr Tom Quote
xtra40 Geplaatst 12 April, 2020 Geplaatst 12 April, 2020 Hallo, Ik heb het zelfde probleem , bij mij passen de doppen ook niet meer omdat je nog met die stekker zit waar je normaal de lamp in steekt. Mag ik vragen hoe je dit opgelost hebt? Gr TomDie orginele houder die moet je weg halen de stekkertjes druk je er zo uit Even af isoleren en dan kun je de stekker in de koplamp drukken Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Tomheijnen Geplaatst 2 Juni, 2020 Geplaatst 2 Juni, 2020 Bedankt voor jou antwoord. Ga er morgen meteen even naar kijken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.