Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste leden

Ik ben de trotse eigenaar van een Kia Sportage uit 2010(nieuw model). Dit betreft een model met origineel achteruitrijcamera.

Ik had al gelezen dat meerdere problemen ondervinden met het wazige beeld, helaas heb ik dat ook. Ik wil dit graag oplossen maar een nieuwe originele kost 400 euro bij de dealer!!

Nu koop ik veel via aliexpress dus wil via daar een nieuwe camera bestellen.. ik vind wel cameras die qua maat passen maar hebben allemaal tulp stekker aansluitingen. De Kia heeft een 4-pins aansluiting.

Weet iemand of ik zon universele camera hier op aan kan sluiten en zo ja, welke kabels waarop aan te sluiten?

Ik hoor graag of iemand mij kan helpen!

• 2 maanden later...
Geplaatst
Op 8-12-2019 om 14:45, Joost van Nunen zei:

Beste leden

Ik ben de trotse eigenaar van een Kia Sportage uit 2010(nieuw model). Dit betreft een model met origineel achteruitrijcamera.

Ik had al gelezen dat meerdere problemen ondervinden met het wazige beeld, helaas heb ik dat ook. Ik wil dit graag oplossen maar een nieuwe originele kost 400 euro bij de dealer!!

Nu koop ik veel via aliexpress dus wil via daar een nieuwe camera bestellen.. ik vind wel cameras die qua maat passen maar hebben allemaal tulp stekker aansluitingen. De Kia heeft een 4-pins aansluiting.

Weet iemand of ik zon universele camera hier op aan kan sluiten en zo ja, welke kabels waarop aan te sluiten?

Ik hoor graag of iemand mij kan helpen!

Ik hou mij aanbevolen mocht je hier ooit antwoord op krijgen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...