Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Origenele cruisecontrol

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedendag,

is er iemand die mij kan vertellen vanaf welk bouwjaar en welke types je een originele cruise control kan laten installeren in het stuur. De kosten hiervan bedragen inclusief inbouw € 200,--

Geplaatst

Ik heb een picanto ta uit juni 2014. Voor deze is, voor zover ik het weet, geen originele cruise control te krijgen. Vlg mij heeft de "facelift" ta wat later die mogelijkheid wél...

Geplaatst
23 minuten geleden, Murcielaygo zei:

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dat dan een Picanto FE.

Gaat mij meer om de verschillende discussies over welke picanto wel/niet een originele cruise control.....

Geplaatst
Gaat mij meer om de verschillende discussies over welke picanto wel/niet een originele cruise control....

Fijn, maar een TA heeft het sowieso dus niet.
En vanaf -volgens mij- de FE is het wel mogelijk.

Ik heb mijn papieren niet bij de hand, maar ERGENS staat of het een TA, FE of nog nieuwer is. En dan weet je dus ook meteen of er mogelijkheid is dit in te bouwen.
Die benaming is dus IMHO van essentieel belang.
Geplaatst
5 uur geleden, Murcielaygo zei:

Fijn, maar een TA heeft het sowieso dus niet.
En vanaf -volgens mij- de FE is het wel mogelijk.

Ik heb mijn papieren niet bij de hand, maar ERGENS staat of het een TA, FE of nog nieuwer is. En dan weet je dus ook meteen of er mogelijkheid is dit in te bouwen.
Die benaming is dus IMHO van essentieel belang.

@Murcielaygo

Gewoon even nieuwsgierig...is een FE hetzelfde als een "Picanto 3"....?

Geplaatst

Nee, een FE is in bodystijl hetzelfde als een TA, maar dan gefacelift. De voor- en achterbumpers zijn het grootste verschil.
Picanto 3 is de JA.

En om het dan compleet te maken; de Picanto 1 begon als SA en werd de BA na de facelift.

Dus:
2004: SA
2007: BA
2011: TA
2015: FE
2017: JA

De CC is dan volgens mij vanaf de FE te activeren door het plaatsen van de knoppen.

• Like 1
Geplaatst

Top.......je hebt uiteraard gelijk wat betreft de naam (letters) van het model. Maar die bedoel ik idd ook....de "face and ass" lift van de TA ;-). Vanaf dat bouwjaar/model zou cc op stuur kunnen worden aangesloten.....heb ik begrepen! 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...