Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Weet iemand of er zwarte logo's van Kia bestaan?
Ik heb alleen het logo op de foto kunnen vinden.
Maar helaas geen normale Kia logo's waar het chroom een andere donkere kleur heeft.
Zou graag het chroom zoals op de foto in een donkere kleur hebben.
En ook kan ik Sportage nergens in het zwart vinden, weet iemand misschien een adresje?
Heb een zwarte Sportage en zou het mooier vinden als alles zwart is.
Ik heb al een bedrijf gevraagd of het mogelijk is om het te wrappen.
Maar die geven aan dat het een lastige klus is. Mogelijkheid was met plastidip, maar dan weet ik niet of dat wel mooi wordt.

kia logo zwart.jpg

kia logo.jpg

• 4 maanden later...
Geplaatst

Deze logo’s kun je bestellen op AliExpress.

€ 2,12  44% Off | GT Logo 3D sticker Auto Voor Achter Steering Badge Wiel Embleem Voor KIA RIO SPORTAGE CEED CERATO SORENTO SOUL K2 /K3/K4/K5 Venga
https://a.aliexpress.com/_d8GWMBy

• Confused 1
  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...
Geplaatst

Deze logo's worden geplaatst op de Black Edition uitvoeringen - dus misschien kunnen jullie dealers ze wel los bestellen (tegen een "ahum" prijsje). Als je schade oploopt aan front of back moeten ze wel kunnen worden vervangen.

• 9 maanden later...
Geplaatst

Het normale embleem voor op de motorkap  kost en niet schrikken "€140 ". Dit weet ik omdat ik bij de kia dealer hier naar gevraagd heb.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...