Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Sinds een masnd ben ik de eigenaar van een Rio 1.2 cvvt uit 2011.

Wat me bij de koop niet opviel maar nu wel is een schrapend motor geluid.

Geen idee waar dit vandaan komt en of het "zo hoort" . 

Wellicht dat er iemand op dit forum zit die het geluid kan plaatsen en me er meer over kan vertellen voor ik direct de gang naar de garage maak?

In bijgevoegd filmpje is het aardig te horen.

Groetjes, 

André Post

Geplaatst

Volgens mij is dit de elektromagnetische koppeling van de aircopomp. Luister eens of er verschil in zit als de airco aan of uit staat.

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik ben wel benieuwd of dit voorkomen kan worden? Of dat het 'erg' is als dit geluid zich voordoet...heb er namelijk zelf ook last van.

• 6 maanden later...
Geplaatst

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Rio. Bent u er al achter waar dit vandaan komt of wat het veroorzaakt en of het noodzakelijk gerepareerd moet worden?

Alvast bedankt! 

Geplaatst
Op 28-6-2020 om 17:07, SRB010 zei:

Ik ben wel benieuwd of dit voorkomen kan worden? Of dat het 'erg' is als dit geluid zich voordoet...heb er namelijk zelf ook last van.

Heeft u dit probleem al opgelost en zo ja... hoe ???? Kosten etc.? Alvast bedankt! 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...