Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo, Ik heb een Niro via Kia private lease en ik vraag me af hoe het gaat als die vier-jaar periode van mijn lease contract afloopt. Krijg ik dan een aanbod om de auto over te nemen of wil men dat juist niet? Gebeurd er niks en moet ik de auto inleveren aan het einde van de looptijd of zal de dealer mij actief gaan benaderen voor een nieuw lease contract voor een nieuwe Kia? Overigens bevalt de auto (Dynamic line uit 2018) mij prima.

Geplaatst

Overnemen lijkt me een dure optie. Als je uitrekent wat je per.maand betaald en dat maal 4 jaar doet. Dan heeft de auto nog een redelijke restwaarde. Dus overnemen lijkt mij een dure optie.

Of ze je actief gaan benaderen weet ik niet. Ben pas met mijn eerste maanden lease bezig.

Geplaatst

Uit de normale lease kreeg ik de auto vaak voor de handelsprijs aangeboden. Maar steeds meer leasemaatschappijen bieden de auto's ook aan via hun eigen website dus de prijzen zullen wel meer richting verkoopprijzen gaan. Ben eigenlijk ook wel benieuwd waar de lm mee komt, maar mijn contract loopt nog ruim een jaar.

Geplaatst

Ik ontvang binnenkort mn 3e PL auto sinds 2015.

1e auto mazda2: bijna einde contract maar niemand die mij benaderde. Heb zelf mazda den haag benaderd maar die hadden schijt aan mij. Ik hoorde niets van hun. Daarna maar zelf de leasemaatschappij benaderd. Mocht m een paar maanden eerder opzeggen omdat ik bij dezelfde lease maatschappij een kia niro ging leasen.

2e auto kia niro: mag m in oktober inleveren ivm flex lease. Kon de auto ook overnemen tegen een marktconforme prijs.

3e auto: MG zs ev, leverdatum waarschijnlijk eind aug.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...