Gerrie Bijl Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Dag Allemaal Na ongeveer 25 jaar lang achter elkaar citroen te hebben gereden ben ik overgestapt naar een nieuwe Kia Rio 1.2 PLUS PACK. De laatste Citroen die ik kocht was een nieuwe C3 diesel, was in 2011. 30 maanden lang belasting vrij gereden, maar dat was afgelopen. Ik rij nu inmiddels 2 maanden in de Kia en bevalt redelijk goed behalve bij de pomp Maar ik betaal nu in 3 maanden net zoveel belasting dan voor de C3 diesel per maand Dat is dus weer een voordeel. Ik ging steeds minder kilometers maken per jaar vandaar de overstap naar benzine Kom niet meer verder dan 10 á 12.000 km per jaar Verbruik van de Kia ligt rond de 1 op 17 op benzine, en met de C3 diesel haalde ik meest iets van 1 op 22. Ik zeg nog niet dat ik nooit een Citroen weer koop, altijd goed bevallen. Maar nu eerst maar eens een paar jaar Kia rijden Groeten van uit Hoogeveen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Veel plezier met de Rio (en ook hier op het forum). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrie Bijl Posted April 4, 2014 Author Share Posted April 4, 2014 Dank u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 @Gerrie, Welkom op dit forum en veel lees- en post plezier. Natuurlijk heel veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe Kia Rio. Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Veel plezier met je nieuwe auto, toch geen witte mag ik hopen ? Dit forum is best leuk en we kunnen ook heel mild zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geeltje Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 succes met je kia rio bevalt mijn ook perfect redelijk zuinig zeker op de grote weg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Welkom op het forum en succes met de Rio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrie Bijl Posted April 6, 2014 Author Share Posted April 6, 2014 Het is een zwarte geworden 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plattie Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Zwart is altijd goed! Veel plezier met je nieuwe wagen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baggio Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts