Gast Geplaatst 20 Augustus, 2020 Geplaatst 20 Augustus, 2020 (aangepast) Als ik via Whatsapp gebeld word, kan ik niet opnemen met knop op stuur. Ik hoor geen beltoon, maar zie het gesprek wel op scherm van de auto. Vervelende is dat muziek wel onderbroken wordt. Heeft iemand misschien een oplossing? Ik hoef niet perse op te nemen, maar wil niet dat mijn muziek onderbroken wordt. Ik heb een 2020 executive 20 Augustus, 2020 aangepast door Ljbd Quote
Murcielaygo Geplaatst 20 Augustus, 2020 Geplaatst 20 Augustus, 2020 iPhone of Android?Van die laatste geen verstand, maar met een moderne iPhone moet een WA-gesprek gewoon op te nemen zijn, net als Skype, Teams en FB Messenger, door gebruik van CallKit... Quote
Gast Geplaatst 20 Augustus, 2020 Geplaatst 20 Augustus, 2020 Android. iPhone moet werken zeg je, maar werkt het ook? Quote
gjklasens Geplaatst 21 Augustus, 2020 Geplaatst 21 Augustus, 2020 Ik kan gewoon whatapp call en ook messenger call in de auto opnemen. Geen problemen. Heb Niro 2020 versie met laatste SW en iphone Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 Augustus, 2020 Geplaatst 21 Augustus, 2020 Android. iPhone moet werken zeg je, maar werkt het ook?Ja, werkt perfect, alhoewel ik een Picanto rijdt.Mijn voorbehoud zat in het niet weten watvoor telefoon jij hebt... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.