Jump to content
Sign in to follow this  
Ferry Bakker

stuur picanto

Recommended Posts

Hallo

ik heb een Picanto 2012 zonder stuurbediening, als ik een stuur met alle bediening er in plaats werkt het dan ?

radio ziet er het zelfde uit.

mvg Ferry

Ik denk van NIET.

De radio's zien er wel hetzelfde uit, maar de hardware is toch anders. Waarschijnlijk mis je op de huidige radio bijv. Bluetooth, misschien ook MP3-support en er zal geen microfoon in je plafond zitten...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Jelleuuh
      Hallo allemaal
      Ik beschik sinds 1 week over de nieuwe Kia Picanto versie 2021. Ik heb de auto full option genomen met het nieuwe infotainmentsysteem. Dit systeem zou Wi-Fi aan boord moeten hebben om mijn android auto draadloos te gebruiken, echter: hier loopt het mis.
      De functie Wi-Fi is nergens te vinden in de instellingen van het infotainmentsysteem. Ik kan wel bluetooth vinden, en KIA live services + uvo connect. Dat heb ik ook allemaal geactiveerd. Ik heb begin deze week mijn verdeler gecontacteerd die me bevestigde dat het op de nieuwe picanto + nog 2 andere modellen inderdaad ingebouwd zit sinds dit jaar. Hij heeft het bekeken met alle 3 de modellen in zijn garage maar hij kan zelf ook nergens toegang tot de Wi-Fi instelling krijgen. Het icoon ontbreekt volledig. Hij heeft me gezegd dat hij verder navraag ging doen bij KIA om tot een oplossing te komen, maar in de tussentijd informeer ik me toch eens hier. Ik ben nu toch al een goede week aan het wachten op een antwoord dat hopelijk snel komt.
      Kan het zijn dat de nieuwe wagen uit de fabriek toch nog een software update nodig heeft? Is er nog iemand die dit probleem heeft gehad? Ik ben blijkbaar de eerste klant bij de dealer die deze vraag stelt maar misschien kom ik via jullie wel sneller tot een antwoord.
      Verder ben ik enorm tevreden van mijn nieuwe picanto
      Groetjes
      Jelle
    • By Marc...
      Hoi hoi,

2 vraagjes aan jullie

Ik heb sinds kort een Picanto 1.0 Seven uit 2010  (Motor G4HE )

Achterstallig onderhoud gedaan zoals Bougies, Olie, Luchtfilter, Interieurfilter en Thermostaat.
      Met de nieuwe thermostaat had ik gezien dat voordat  deze open gaat, druppelt de overloop al een beetje naar het reservoir in.  Voor de zekerheid ook nieuwe radiatordop gekocht (1.1 bar) dus dat moet ik even in de gaten houden.
      Afkomend van een Opel waar het niveau van de koelvloeistof me duidelijker is dan bij de picanto nu de vraag..
      Bijvullen van de picanto doe je via de radiatordop, wat gebeurt er met het koelvloeistof wat naar links in de overloop gaat? wordt dit bij te weinig weer in het systeem geleid?
      Want op het reservoir staat ook de min. en max. streep.

De picanto heeft 157*** op de klok.
      vond dat ie in mijn ogen wat tikte, dus bij de dealer voor 89 euro de kleppen bij laten stellen, volgens verkoper iets bij moeten stellen maar niks waar men zich zorgen over moest maken.
      persoonlijk vindt ik nu dat deze meer tikt als voor het stellen.. Kia verkoper meent dat die blokken over het algemeen tikken.
      heeft iemand de juiste waardes voor de klepspeling?
      wil dat toch alsnog over enkele weken laten checken.

dus als hier iemand ervaring mee heeft hoor ik het graag.

Greeeetz Marc

• By Nico vd Meulen
      Te koop aangeboden: winterbanden op stalen velgen. Uniroyal 165 60 R14 79T. RV: 5,6 mm, LV: 5,6 mm, LA: 4,8 mm, RA: 3,2 mm. Op te halen in Almere.
    • By Murcielaygo
      Mijn Picanto TA (MY2011) heb ik in februari alweer 9 jaar, deze week passeerde ik de 230dkm...
      In die 9 jaar is er wei ing mis gegaan, maar ik merk nu dat de volume bediening op het stuur aan het slijten is en daardoor soms verkeerde commando's geeft.

Is er hier toevallig iemand die zijn of haar oude bediening nog heeft na het inbouwen van de knoppen voor cruisecontrol op een Picanto FE? Volgens mij moet dat passen, maar dat weet hier iemand anders ook wel...

Een adresje voor een nieuwe set mag ook, maar als iemand nog een setje in een doosje heeft liggen zou dat natuurlijk wel heel mooi uitkomen!
    • By Yuanes
      Te koop een zeer nette Kia Picanto in de juiste kleur en met betrouwbare 1.2 Cvvt motor! Reden van verkoop is de aanschaf van een nieuwe auto. Auto heeft altijd netjes op zijn tijd zowel een grote als kleine ondershoudsbeurt gehad. Laatste grote beurt was begin dit jaar incl. nieuwe voorbanden. Kortom nooit op bespaard. Let op afspraak voor een nieuwe APK keuring staat al ingepland!  

Deze orginele geleverde Nederlandse auto heeft 146693 km gelopen en is voorzien van talloze opties zoals:
      Link naar marktplaats!
      Led verlichting voor en achter Climate control Cruise control Multifunctioneel stuur Bluetooth voor zowel muziek als telefoon USB (MP3) / AUX / iPod Keyless entry en start Elektrische ramen voor Elektrische ramen achter Elektrisch verstelbare buitenspiegels Elektrisch inklapbare buitenspiegels Centrale deurvergrendeling (automatisch) 5-deurs Achterbank in delen neerklapbaar Lichtmetalen velgen
      Algemene informatie
      Aantal deuren: 5
      Kleur: Grijs metallic

Technische informatie
      Aantal cilinders: 4
      Transmissie: 5 versnellingen, handgeschakeld
      Aandrijving: Voorwielaandrijving
      Bandenmaat: 165/60 R14
      Acceleratie (0-100): 11,4 s
      Topsnelheid: 171 km/u

Maten
      Afmetingen (LxBxH): 360 x 160 x 148 cm
      Wielbasis: 238 cm

Gewichten
      Ledig gewicht: 830 kg
      Laadvermogen: 540 kg
      GVW: 1.370 kg
      Max. trekgewicht: 700 kg

Interieur
      Bekleding: Stof
      Interieurkleur: Zwart
      Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
      Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
      Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
      CO2 uitstoot: 109 g/km
      Emissieklasse: Euro 5

Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
      Motorrijtuigenbelasting: € 56 - 63 per kwartaal!

• Create New...