prodavyceed Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Hoi KIA-rijders had jullie eerder al verteld dat ik men pro'ceed ging veranderen en vanaf deze week gaat dat dus ook eindelijk gebeuren. velgen zijn vorige week geleverd. (was het wachten wel waard) woensdag word de muziek installatie geplaatst. donderdag worden de ramen getint. zondag mag ik dan men auto eindelijk naar de carrossier brengen om men uitbouwkit te spuiten en te plaatsen. de week daarna gaan we hem nog een beetje strakker en korter op de grond leggen voor we het interieur een beetje onderhanden gaan nemen. maar eerst weer terug een beetje sparen natuurlijk want het is crisis e. zal proberen zoveel mogelijk foto's te maken en te plaatsen. groetjes prodavyceed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Hey Prodavyceed, Dat klinkt als een indrukwekkende lijst:!: Ben erg benieuwd naar de foto's. Groet, GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netreg Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Hey Prodavyceed,Dat klinkt als een indrukwekkende lijst:!: Ben erg benieuwd naar de foto's. Groet, GreyGriffin Yep, gepimpte Pro_Ceed's zijn weinig te vinden op de weg. Ben ook erg benieuwd op het resultaat. Zat er zelf ook al aan te denken, maar als ik eens begin, neemt het geen einde en komen rode cijfers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ash bowned Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 kben ook al gaan informeren voor de style kit van kia zelf kvon dat prijs inclusief montage wel mee viel garagist zij ook dat zelf monteren geen enkel probleem was kwam dachtek op 1240 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prodavyceed Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 Hoi KIA-rijdersdit zijn de eerste foto's en de ruiten zijn ondertussen ook getint [ATTACH]244[/ATTACH] [ATTACH]245[/ATTACH] vanavond word de auto weggebracht om de kit te plaatsen. (was het al maar donderdag want dan krijg ik hem terug ) dan zullen er weer wat foto's volgen. was ook geweest voor de uitbouwkit van KIA maar vond die niet zo mooi eigenlijk en daarom heb ik wat verder gezocht op het net tot ik bij deze uitkwam. de buurman heeft zich trouwens een KIA soul gekocht zoals je kan zien op de 2de foto. is ook echt een mooie wagen. groetjes aan alle KIArijders en tot de volgende post Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netreg Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 De velgen zien er mooi uit. 17inch? De banden zijn een stukje platter als daarvoor. Voel je veel verandering in het rijgedrag, vooral wat betreft comfort? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prodavyceed Posted August 31, 2009 Author Share Posted August 31, 2009 hoi nee het zijn 18ers die eronder liggen en het rijgedrag valt super mee bij de standaard velgen heb je het gevoel in de bochten dat je zo meezwalpt met de auto maar dat is dus nu niet meer. gaat stijver mee in de bochten en dat vind ik wel aangenaam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ash bowned Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 wanneer krijgen we foto's te zien van je nieuwe gemonteerde bodykit:?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RML Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Ziet er mooi uit, ik heb ook lang gekeken naar een beetje een upgrade voor mijn af-fabriek auto, maar heb hier toch vanaf gezien. Simpelweg omdat het een auto vd zaak is en ik het dan zonde vind daar veel geld in te steken. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, lijkt mij erg mooi, de velgen zijn in ieder geval een perfecte keuze! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Horst Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 erg mooie velgen. passen goed bij de auto. voor de verlaging?? een schroefset of alleen veren?? en nog een opbouwende tip: als je foto's maakt van een auto zorg dan dat de stoelen goed staan. dit ziet er een beetje lullig uit en lijd af van het onderwerp (de velgen en verduistering). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Goed gedaan Prodavyceed de velgen en het verduisteren. Voor mij is het ook leuk om op een van je foto's een Kia Soul te zien. Is die toevallig van je buurman/vriendin/vriend? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Horst Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 de buurman heeft zich trouwens een KIA soul gekocht zoals je kan zien op de 2de foto. is ook echt een mooie wagen. zie foto's hierboven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiaDennis Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Ziet er goed uit!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankybos Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Hallo, Ziet er gaaf uit, mooie velgen by the way. Denk je ook nog aan chiptunning....of blijft het bij uiterlijke tuning alleen:smile: groetjes Frank kia cee'd rijder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prodavyceed Posted November 16, 2009 Author Share Posted November 16, 2009 hoi wil al de hele tijd foto's posten maar krijg er geen geupload. de soul die je ziet is van de buurman ja heeft hem een maand nadat ik de pro'ceed heb gekocht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prodavyceed Posted November 16, 2009 Author Share Posted November 16, 2009 hier zijn dan eindelijk de foto's heb ze een beetje bijgesneden en dan lukt het blijkbaar wel [ATTACH]371[/ATTACH] [ATTACH]372[/ATTACH] [ATTACH]373[/ATTACH] [ATTACH]374[/ATTACH] [ATTACH]375[/ATTACH] hoop dat het jullie een beetje bevalt motortuning ga ik niet doen de buitenkant van de auto en de binnenkant een beetje en natuurlijk een vette muziekinstallatie groetjes davy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 16, 2009 Share Posted November 16, 2009 Hallo Davy, Een hele mooie getunede auto. Ik vind het Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted November 16, 2009 Share Posted November 16, 2009 Mooie strakke bak. Logo-loos aan de voorkant, heerlijk. Sneeuwschuiver dingen voorop vind ik zelf minder, maar hier kan het. Veel plezier ermee ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 Hallo Davy, Ik sluit me geheel aan bij de heren Smart en Bigwade: mooie bak! De ProCee'd is toch wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 Ziet er goed uit... Niet te veel poes pas... Strak en zwart is mooi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prodavyceed Posted November 17, 2009 Author Share Posted November 17, 2009 bedankt voor de positieve reacties vind het zelf ook wel geslaagd de mannen van de garage wisten ook niet wat ze zagen de eerste keer dak daar kwam ben nu met de muziekinstallatie bezig en dat begint ook aardig te lukken hoop begin volgend jaar nog kuipzetelkes te plaatsen en een schroefsetje heb hier nog een voor en na fotoke [ATTACH]378[/ATTACH] [ATTACH]379[/ATTACH] groetjes davy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 Hallo Davy, Ben jij een Belg die in Duitsland woonachtig is? Of bestaat er ook een Bocholt in Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 Goedemorgen Smart, Zal ik even de aardrijkskunde-leraar uithangen? Er bestaat wel degelijk een Bocholt in Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 @GreyGriffin Tijd teveel ofzo? Maaruh, bedankt voor de info, kwist nie......! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 In beide gevallen hoogstpersoonlijk langs getuft metutootootje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts