Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal, Ik ben Arjan woonachtig tussen Amsterdam en Haarlem en heb een Kia Sorento gekocht uit 2008. Het zal mij benieuwen, het is mijn eerste ervaring met het merk Kia. Ik hoor uit verschillende hoeken dat het betrouwbare auto's zijn en dat kan ik wel even gebruiken na een mindere ervaring met een Nissan X-Trail. (die vertrekt dan ook)

Kia  Sorento 2.jpg

Geplaatst
Hoi allemaal, Ik ben Arjan woonachtig tussen Amsterdam en Haarlem en heb een Kia Sorento gekocht uit 2008. Het zal mij benieuwen, het is mijn eerste ervaring met het merk Kia. Ik hoor uit verschillende hoeken dat het betrouwbare auto's zijn en dat kan ik wel even gebruiken na een mindere ervaring met een Nissan X-Trail. (die vertrekt dan ook)

1856523115_KiaSorento2.jpg.5b6c6c252ae632449a90807779ba1f06.jpg

Hey Arjan ! Welkom op het forum ! Mooie auto zeg Veel fijne KMs gewenst ! Heb je al plannen met de auto of ga je het eerst even aankijken ? Groet luxata ( Rick )

Sent from my iPhone using Tapatalk
Geplaatst

Hoi,  ik heb nog geen grote plannen met de auto. Woon werk doe ik meestal met de motor of het OV. Ik werk in Amsterdam Centrum. Dus deze is vooral bedoeld voor de vakanties met en zonder de caravan. Maar het voorzichtig off roaden kriebelt wel weer. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...