Jeroen Hermes Geplaatst 23 Februari, 2021 Geplaatst 23 Februari, 2021 Is het mogelijk om via software diverse functies van de dynamic plusline in de dynamic line in te schakelen zoals bijvoorbeeld verkeersbord herkenning enz. Zijn er hier van die slimme programmeurs? ik heb een Xceed 1.0 dynamic line. Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 24 Februari, 2021 Geplaatst 24 Februari, 2021 12 uur geleden, Mike Hammer zei: Is het mogelijk om via software diverse functies van de dynamic plusline in de dynamic line in te schakelen zoals bijvoorbeeld verkeersbord herkenning enz. Zijn er hier van die slimme programmeurs? ik heb een Xceed 1.0 dynamic line. Met betrekking tot verkeersbordherkenning moet je auto uitgerust zijn met een camera achter de voorruit naast de spiegel. Ik denk dat de Dynamicline hier niet mee uitgerust is. Er zullen ongetwijfeld handige Harry's zijn die met inside informatie van Kia het een en ander voor elkaar kunnen krijgen met betrekking tot programmeren. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.